Vraag

Niet geplaatst


Reputatie 5
Badge +6

Hallo @Kindertelefoon,

We meet again, deze keer is het niet dat paarse blokje… dat wel is verwijderd, thx daarvoor, maar dat mijn berichten gewoon NIET worden geplaatst, of er was wat mis mee, of de inhoud was niet goed, en heb wat getypt dat het progamma niet aankan, maar dat leek niet zo, en kon dus een paar reacties niet plaatsen, het ‘Plaats bericht’ zou naar drie landende stipjes gaan, en dan zou de pagina moeten herladen en jouw bericht op je scherm staan, maar nu laadde hij gelijk het bericht van de topic opener, en toen ik naar beneden heb gescrolled was er dus geen bericht… ligt dit nou aan mij? Groetjes, 

-flopflop14 


55 reacties

Reputatie 5
Badge +6

En dit topic plaatst dan juist wel...

Heey,

Je bent niet de enige met dit probleem.
Als het goed is wordt je reactie geplaatst nadat deze goedgekeurd is door een moderator.

Misschien zou je dat kunnen checken bij een aantal reacties waarbij je dat opmerkte. Het is nu een dag verder, dus als ze goedgekeurd zijn, zou je ze nu wel moeten zien.
Anders weet ik het ook niet🙈

Groetjes,
Simply Me

Dit had ik vandaag ook bij het reageren op een topic. Vervolgens 3x hetzelfde getypt en geplaatst maar elke keer stond hij niet in de topic. Na een paar minuten stond er driemaal ongeveer hetzelfde verhaal dus 2 reacties bewerkt naar streepjes.

De oorzaak weet ik niet maar het is wel vervelend ja. Wellicht kan er dan iets van een bericht weergeven worden dat je reactie goedgekeurd moet worden? Nu is het onduidelijk of het nou wel of niet geplaatst is.

Heey,

Als het goed is krijg je nu een melding als je bericht wordt geplaatst na goedkeuring.

Er staat dat iets van: we hebben je topic/reactie ontvangen, deze zal na goedkeuring van een moderator geplaatst worden.

Dan weet je in ieder geval dat je je reactie niet kwijt bent en deze na goedk wordt geplaatst (of niet 😉)

Groetjes,
Simply Me

Dan zal het niet-plaatsen wel een andere oorzaak hebben gehad, want dat berichtje stond er niet.

Hoe dan ook, ik heb er slechts zelden last van, dus het is nou ook weer niet zo’n groot probleem. Dank voor het meedenken though :)

Heey,

Dat berichtje kreeg ik gisteravond voor het eerst. Daarvoor kreeg ik dat niet bij reacties die niet geplaatst werden. Maar misschien had het wel een andere oorzaak en gelukkig heb je er niet zoveel last van:grinning:

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 6
Badge +3

@Flopflop14  

Goed dat je dit aangeeft! Het klopt wat Simply Me zegt. Wanneer je topic of reactie niet direct zichtbaar is op het forum, hoor je een melding te krijgen dat deze eerst goedgekeurd moet worden door een moderator. Helaas ging er iets mis met deze melding en was deze niet altijd zichtbaar. Gelukkig is dit inmiddels opgelost en krijg je altijd een melding wanneer je topic of reactie niet direct zichtbaar is op ons forum.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, maar anders hoor ik het graag!

Groetjes,

Carolien

Hoi @Carolien_ 

 

ik heb dus nog geen 1x de afgelopen dagen die melding gehad. Terwijl mijn bericht regelmatig wel goedgekeurd moet worden. Maar nu weet ik tenminste waar het aan licht. Meestal denk ik. Ik maak later wel op nieuw een reactie maar dan staat hij er wel. 
 

groetjes blue 

Reputatie 6
Badge +3

@Blue 

Dat kan idd kloppen. De melding is pas sinds gisteren bij alle topics en reacties die niet direct geplaatst worden zichtbaar. 

Mocht je vanaf nu geen melding krijgen, terwijl je reactie niet zichtbaar is, laat het dan hier weten. Dan zorg ik ervoor dat het snel wordt uitgezocht en opgelost.

Groetjes,

Carolien

Reputatie 5
Badge +6

@Carolien_  Hoezo moeten sommige reacties wel/niet worden goedgekeurd?

hey

 

 

Mocht je vanaf nu geen melding krijgen, terwijl je reactie niet zichtbaar is, laat het dan hier weten. Dan zorg ik ervoor dat het snel wordt uitgezocht en opgelost.

ik heb nog steeds dat ik niet altijd de melding krijg en gebruiker c ook niet en heeft dus 3x ongeveer de zelfde reactie geplaatst omdat hij dan niet kwam. dus ja misschien moet je er nog een x achter aan gaan.

 

 

groetjes blue

Hoi Carolien (en de rest)

Zondag kreeg ik voor het eerst die melding.

Maar gisteren had ik ook dat mijn bericht niet direct geplaatst werd en toen kreeg ik geen melding ? Gelukkig stond het bericht er een tijdje later wel op.

Maar misschien dat het ergens toch nog niet helemaal goed gaat met die meldingen? Zeker omdat meerdere mensen dat probleem hebben.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +3

@Blue  en @Simply Me 

Goed dat jullie dit aangeven! Ik ga er achter aan en hoop dat het snel is opgelost. 

Zodra ik meer weet, laat ik het jullie hier weten.

Groetjes,

Carolien

Maar zoals Flopflop14 zegt, waarom moeten sommige reacties dan goedgekeurd worden (ik heb hier zover ik mij herinner nog nooit mee te maken gehad.)

Reputatie 6
Badge +3

@TheMightySlayer 

Idd, ik had op die vraag nog geen antwoord gegeven, dus goed dat je het aangeeft. We hebben ivm de veiligheid van het forum besloten om sommige berichten eerst te laten goedkeuren voordat we ze plaatsen. 

@Blue en @Simply Me  het probleem met de melding bij het plaatsen van reacties is op dit moment nog niet opgelost, maar ze verwachten dat dit wel snel gaat gebeuren. Ik heb alleen nog geen exact moment helaas. Zodra ik meer weet, zal ik hier een update plaatsen.

Groetjes,

Carolien

Bedankt, @Carolien_ ,

We horen het wel!

Groetjes,
Simply Me

Hoi @Carolien_ ,

Zojuist krijg ik bij het plaatsen van een reactie de melding: Something went wrong.

Ik weet niet of dat te maken heeft met het niet plaatsen van reacties en een melding. Maar ik zag dat mijn bericht niet direct geplaatst werd.
(En op dit moment is die reactie ook nog niet vrijgegeven)

Groetjes,
Simply Me

Mijn reactie net is gwn niet geplaatst en geen melding... Hoop dat die dan goedgekeurd moet worden en dat ie niet echt verdwenen is?? Moet ik nu een nieuwe reactie typen of spookt ie nog ergens rond? 

Gaat om dit topic.

Update: Reactie is magisch teruggekeerd...

Hoi,

Mijn reactie is niet meer teruggekeerd, dus kennelijk kreeg ik die melding om een andere reden. Ik weet dan alleen niet wat er fout is gegaan.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

Bij mij ook something went wrong nadat ik een heel verhaal had geschreven.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi,

Een tijdje geleden had ik echt heel veel moeite gedaan voor een reactie die toen niet geplaats werd. Ik schrok me een ongeluk, maar toen bedacht ik dit topic. En inderdaad zag ik mijn reactie 20 minuten later gewoon staan. Ik had geen mailtje of een andere melding gehad.

Gisteren had ik het ook. Bij een iets kortere reactie. Weer geen melding.

Mocht je vanaf nu geen melding krijgen, terwijl je reactie niet zichtbaar is, laat het dan hier weten. Dan zorg ik ervoor dat het snel wordt uitgezocht en opgelost.

Omdat mijn reacties na een tijdje  wel zichtbaar werden weet ik niet of het nodig was om te zeggen. Maar ik zeg het toch even. 

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Hoi,

Ik had net ook een best wel lange reactie gepost op het topic “ernstig zieke vriend” maar die reactie werd niet gepost. Hij was opeens weg. Ik heb wel vaker gehad dat ik dan zo’n melding kreeg dat het moest worden goedgekeurd. Maar nu kreeg ik dat helemaal niet. Komt mijn reactie nog terug of moet ik het echt opnieuw typen?

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Jaivy,

Een van mijn reacties vandaag (die op onbedoeld zwanger) verdween ook weer zonder melding. Na anderhalf uur ofzo kwam ie terug. In ieder geval na meer dan een uur. Ik zou dus nog even wachten, want waarschijnlijk komt je reactie nog terug. Het duurt om de een of andere reden veel langer bij mij, vandaag.

Misschien is het een idee om je lange reacties voortaan in een apart documentje te typen? Dat doe ik tegenwoordig, gewoon voor de zekerheid. Die tip wordt ook vaker gegeven als je dit probleem hebt.

 

Groetjes,

Paardebloem

🥳🥳

Daarnet kreeg ik weer een melding.
Nu weet ik dat mijn reactie in ieder geval niet weg is en als het goedgekeurd is geplaatst word.
(Volgens de melding dan)
Geen idee waarom ik dan nu een melding ontving, maar ik ben er wel blij mee.

Groetjes,
Simply Me

Had daar een reactie achtergelaten, maar foetsie zonder melding :upside_down:

Zal wel geen moderator online zijn op dit uur:sweat_smile:

Heb 't opgeslagen in Word, dus zie morgen (of nou ja, later vandaag) wel of ie nog geplaatst is...

Reageer