Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

MOBIELE VERSIE KINDERTELFOON/CHAT!!!

• 4 januari 2014
  • 7 reacties
  • 560 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Dit topic is geplaatst bij "Emotionele problemen en gevoelens"
Niet echt passend...
Kan iemand dit verplaatsen naar Over de kindertelefoon? Lukt mij namelijk niet 😢

7 reacties

Ik ben het helemaal met je eens!
Ik ben het er ook heeeellemaal mee eens!!!!
Ik ook!!!!!!!! Ik durf egt niet deze site te gebruiken op de computer en bovendien zit ik daar nooit op dan kan ik ook eindelijk eens een profielfoto doen
Mee eens!!!!!
chat functie: hoe leuk het zou zijn en ik het al is in het verleden heb aangekaart, is dit over het algemeen toch echt geen goed idee. deze site is neit bedoeld voor persoonlijk contact of om nieuwe mesnen te leren kennen. bovendien deed / doen die mensen van de kindertelefoon al een beetje hun best om dit onder controle te houden, laat staan dat ze een chat bij kunnen houden.
de app: ik denk niet dat ze in staat zijn om met de kennis en tijd die ze hebben daar om een werkende app van de grond te krijgen XD 
chat functie: hoe leuk het zou zijn en ik het al is in het verleden heb aangekaart, is dit over het algemeen toch echt geen goed idee. deze site is neit bedoeld voor persoonlijk contact of om nieuwe mesnen te leren kennen. bovendien deed / doen die mensen van de kindertelefoon al een beetje hun best om dit onder controle te houden, laat staan dat ze een chat bij kunnen houden.
de app: ik denk niet dat ze in staat zijn om met de kennis en tijd die ze hebben daar om een werkende app van de grond te krijgen XD 

Tsja, dat van die chat begrijp ik wel....

Maar met die kennis en tijd die ze hebben kunnen ze toch wel iemand inhuren die een werkende app voor ze maakt, of niet soms?

Reageer