Missen van oude forumleden.

  • 8 January 2020
  • 15 reacties
  • 317 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey Forumleden,

Ik zit zelf nog maar 9 maanden op dit forum, maar ik merk toch wel dat je sommige actievere forumleden tegenkomt en die verdwijnen dan naar een tijdje, of laten niks meer van hun weten. Sommige zullen misschien wel te oud zijn geworden, en andere kunnen leven zonder de Kindertelefoon.

Omdat ik soms wel een vraag heb over sommige misschien wel gekke dingen, kom ik zo ook nieuwe mensen tegen. Ik lees dan hun topics een beetje en denk dan altijd van jammer dat ik niet eerder hier was. Of mensen die zoveel hebben meegemaakt, en dan ineens aankondigen om weg te gaan. Ik vraag me altijd dan af waar ze nu zullen zijn, wat ze nu doen, en hoe het met ze gaat. 

Is het dan gek om te zeggen dat je iemand mist ook al ken je ze niet? Ook als het om iemand gaat die voor jouw tijd hier was? 

 

Ik denk dat ik echt niet de enigste ben, en dat er meerdere vooral de wat oudere forumleden (die hier al een poosje zitten) dit hebben.

See Ya!

Spookyzx.


15 reacties

Stel je voor dat je wordt vergeten in een topic over het missen van oude forumleden…

Maar lost van de circeljerk:

Het is inderdaad wel jammer dat je sommige gebruikers niet meer ziet.
Sommigen hadden uitstekende feedback, waarbij ik nu met name denk aan M&Ms en Angovis.

Je hoeft natuurlijk geen duizenden reacties te hebben om onthouden te worden, dus maak je maar geen zorgen daarover.
Ik heb wat berichten uitgewisseld met een of andere Kirito? (Hij had in ieder geval hem als profielfoto)
Dat was in ieder geval een unieke en aangename ervaring.
Zo heb je ook verhalen die je niet vergeet, zoals een gebruiker die vriendschappen sloot met de schaduwfiguren om zich heen.

Ik vind het dan ook niet gek dat je dergelijke gebruikers mist.
Zelf misbruik ik dan zo'n topic als deze om eventjes te highlighten hoe uniek dit forum werkelijk is.

 

 

JAAA

 

Ik heb pheebe nooit gekend maar had t zo graag gewild, ik mis @M en Ms ook.

 

En heb gwn met mensen dat ik ze graag wil kennen in het echt, want mijn tijd zit er bijna op en zoi zo graag gwn kunnen appen met @Pin @Kenshin @Blue @Spookyzx @M en Ms 

Als zij dit ook ofc hadden gewild…

Maar die ga ik wel ooit missen ja

ronald2001 schreef:
dat ik weet dat Kenshin en Pin echtr geen rare mensen zullen zijn

Lol ik weet zeker dat ik geen raar mens ben, maar daar heb je natuurlijk helemaal niks aan :joy: Oké, sorry, dat vond ik even grappig.

Nog een paar maanden. Gelukkig kunnen we in ieder geval nog van jou genieten de komende maanden :)

hey 

 

kenshin ik hou niet van viesieke knuffels maar als die van 1 van jullie komt neem ik hem met open armen aan 🤗 (eh dit moet een knuffel emotji zijn 🤔

 

Ronald het klinkt wel dramatisch dat je nog een paar maanden hebt. 

het was een beetje vaag want ik las eerst alleen ik heb nog maar een paar maanden 😅😂

 

Natuurlijk kennen we niet het hele verhaal en niet het hele persoon

nou pin ik ben "bang" dat jij alles van mij weet op mijn stage na een waar ik precies woon. voor de rest weten jij een kenshin alles van mij 🤔😅 ik ben misschien hier te open maar dat maakt mij niks uit want het helpt. 

 

we moeten veel gestelde vragen maar even ik de gaten houden

 

groetjes blue 

Dit is vrij logisch (Hey, ik besef eigenlijk dat ik nu precies 1 maand op het forum zit). Ik heb soms dat ik andere topics lees (Ik ben nog maar net actief eigenlijk) en dat ik dan vindt dat ik jammer vindt dat er niet meer van dat soort helpende reacties zijn door de forumlid in kwestie.

-Dr8gon99

Heey,

Ik vind het mooi om te lezen dat ik gelukkig niet de enigste ben die dit heeft. Toch blijf ik het soms best vreemd vinden om iemand te missen terwijl je diegene niet eens kent.  Niet in Real life tenminste. Ik weet wel het een en ander van jullie maar toch.

Ik zou het wel tof vinden als er ooit een manier is om forumleden in het echt te ontmoeten. Het liefst wel als we allemaal 19 zijn. Of er zelf voor kiezen van het forum af te gaan. Ik heb dan zelf nog 2,5 jaar dat ik hier mag zijn. Dus tijd genoeg voor de Kindertelefoon, om een manier te vinden.

nu precies 1 maand op het forum zit

@Dr8gon99 jij bent dan lekker op weg haha, na 1 maand +1000 reacties:hushed: Als je zo elke maand door gaat, heb je over 7/8 maanden Pin ingehaald haha.:sweat_smile: . Je kan je doel van 2020 reacties volgende maand al veranderen lol.

 

Spookyzx. 

 

Ja, ik heb 800 van die reacties tijdens de kerstvakantie geplaatst wegens verveling maar nu heb ik weer school dus ik reageer iets minder dus ik denk dat ik die 2020 pas ergens in augustus bereik, ik kan het altijd iets hoger maken natuurlijk. Ik kan nog 5 jaar en 4 maanden doorbrengen op het forum dus genoeg tijd om reacties te plaatsen. Ik ben ook op andere forums actief dus daarom ben ik ook minder actief op dit forum maar ik blijf natuurlijk wel gewoon lekker reacties posten. Ik haalde de 1.000 reacties op de laatste dag van 2019 terwijl mijn doel oorspronkelijk was om 500 reacties te halen in 2019 :)

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +1

Heey Forumleden,

Ik zit zelf nog maar 9 maanden op dit forum, maar ik merk toch wel dat je sommige actievere forumleden tegenkomt en die verdwijnen dan naar een tijdje, of laten niks meer van hun weten. Sommige zullen misschien wel te oud zijn geworden, en andere kunnen leven zonder de Kindertelefoon.

Omdat ik soms wel een vraag heb over sommige misschien wel gekke dingen, kom ik zo ook nieuwe mensen tegen. Ik lees dan hun topics een beetje en denk dan altijd van jammer dat ik niet eerder hier was. Of mensen die zoveel hebben meegemaakt, en dan ineens aankondigen om weg te gaan. Ik vraag me altijd dan af waar ze nu zullen zijn, wat ze nu doen, en hoe het met ze gaat. 

Is het dan gek om te zeggen dat je iemand mist ook al ken je ze niet? Ook als het om iemand gaat die voor jouw tijd hier was? 

 

Ik denk dat ik echt niet de enigste ben, en dat er meerdere vooral de wat oudere forumleden (die hier al een poosje zitten) dit hebben.

See Ya!

Spookyzx.

Hey Spookyzx!

 

ik zit ook pas net op dit forum, maar ben er al echt dol op! Het klinkt gek maar ik vind de forum helden echt super! Bijv:

@Kenshin 

@Dr8gon99 

@Blue 

@ronald2001 

 

ik vind ze super, omdat ze andere raad en advies geven. Het is me gelukt (ik weet niet hoe) om een meisje haar stiefvader aan te geven bij de politie! Deze 4 mensen zijn mijn voorbeelden! Ik bedank hun enorm!

 

Xxx secretGirl

Ja, ik snap wel heel goed wat je bedoeld @Spookyzx je leert toch wel mensen een soort van kennen via het forum toch. Zelf ben ik ook niet meer zo actief als eerst jammer genoeg (heb gewoon niet zoveel tijd meer), maar het is jammer dat je hier niet echt contactgegevens kan uitwisselen, maar hopelijk misschien ooit nog wel, idk. Jullie lijken me sowieso allemaal best aardig! 😁

 Hi Spookyzx,

 

ik mis @MensPersoon toch wel een beetje hier :relaxed:

 

Stel je voor dat je wordt vergeten in een topic over het missen van oude forumleden…

Maar lost van de circeljerk:

 

Ja, dat zou niet fijn zijn, maar dat gebeurt ook niet hè :wink:  :thinking:

 

Mijn dag is gelukkig weer goed, nu ik er net achter kwam, dat hij hierboven (na enige tijd afwezig te zijn geweest of iig minder gepost te hebben) een berichtje heeft gepost.

 

Ik houd wel van zijn korte to-the-point reacties, met vaak ook nog wel een soort van dubbele bodem of misschien beter gezegd ‘iets om na het lezen nog eens over na te denken’.

Altijd correct, nooit kwetsend, maar ook wel dat je er een glimlach van kunt krijgen of soms ook wel echt dat je over de grond rolt van de slappe lach :joy:

Maar het gaat nooit ten koste van degene waarvoor de reactie bestemd is. Het is nooit ‘lachen over’, maar in voorkomende gevallen wel eens ‘lachen met’.

 

Je hoeft natuurlijk geen duizenden reacties te hebben om onthouden te worden, dus maak je maar geen zorgen daarover.

Helemaal mee eens.

 

Respect en ik wens je nog een mooie tijd hier en ofc  irl ook :relaxed:

 

Btw je hebt gelijk met wat je zegt over @Angovis. Anderhalf jaar geleden ofzo is ie hier nog wel eens geweest. 

 

JAAA

 

Ik heb pheebe nooit gekend maar had t zo graag gewild, ik mis @M en Ms ook.

 

En heb gwn met mensen dat ik ze graag wil kennen in het echt, want mijn tijd zit er bijna op en zoi zo graag gwn kunnen appen met @Pin @Kenshin @Blue @Spookyzx @M en Ms 

Als zij dit ook ofc hadden gewild…

Maar die ga ik wel ooit missen ja

 

@ronald2001  R E S P E C T voor jou :bow_tone2:

Ondanks dat we verschillend zijn, zijn er ook genoeg overeenkomsten. Dat schept toch een band. Reacties vanuit een andere invalshoek doen mij ook nog eens extra nadenken. Das het mooie van dit forum.

 

Het grappige is dat dit topic gaat over diegenen die niet meer of minder op het forum zitten en in de tijd dat ik zelf afwezig was, hier op het forum, heb ik ook wel mensen van het forum gemist. Dus, het werkt twee kanten op.

 

Groetjes,

M&M's

:( 😥

hey 👋

 

ik snap het volledig hoor! 

 

ik zou ook met de gene die Ronald2001 op noemt kunnen appen (en Ronald zelf) en dan met z'n alle een groeps app 😂 

 

ik zit ook al tegen die dag van me zelf op te kijken en ik zal je zeker missen! 

 

maar eh ik heb het wel gevraagd aan kt beheerders (naam ff kwijt) en community manager gaat het met haar team bespreken of er op 1 of andere manier naar toch mogelijk zou kunnen zijn. en ze gaan er over na denken. en laten het deze maand weten op veel gestelde vragen. 

 

groetjes blue

Hey Spookyzx

 

Het missen van minder tot niet meer actieve forumleden herken ik zeer zeker. Hierdoor heb ik me weleens afgevraagd of het forum een positieve invloed op me had. Hoe fijn zou het zijn om elkaar beyond het forum te kunnen leren kennen :slight_smile:  Ik zou jullie graag ontmoeten, een knuffel geven aan degenen die dat fijn vinden, en eenvoudigweg met elkaar rondhangen. 

 

Gr. Kenshin

Hey,

Het lijkt mij inderdaad ook fantastisch om bepaalde mensen die ik op het forum heb leren kennen, een onderdeel te maken van mijn leven offline. Ik kan me dan ook wel het vertrek of de afwezigheid van bepaalde forummers herinneren, wat niet altijd even leuk was.

Informatie die hierop gedeeld wordt, is best persoonlijk. Natuurlijk kennen we niet het hele verhaal en niet het hele persoon en kunnen er natuurlijk leugens gedeeld worden of de waarheid kan worden verdraaid. Toch denk ik dat je van sommige forummers wel kan zeggen dat je ze kent. In ieder geval soort van.

@ronald2001 hoe lang heb je nog dan? (Je hoeft natuurlijk geen datum te noemen, want verjaardag is natuurlijk privé, maar een indicatie? Heel weinig, nog even, etc.)

Gr. Pin

ja weet je wat ik zit, je heb mensen die willen contact puur voor seks maar het is meer dat we zovaak reageren op topics van elkaar etc dat ik weet dat Kenshin en Pin echtr geen rare mensen zullen zijn

 

naja ik heb "nog paar maanden”

Reageer