Minder emails ontvangen

  • 25 June 2018
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kan ik uitzetten dat ik steeds emails krijg van dit forum...

5 reacties

Hoi Jari123,

Dit kun je uitzetten bij jouw eigen account bij instellingen.
Je kan de hoeveelheid mails zelf instellen. Dit kan je doen per topic of je kan dit doen voor alle topics.
Als je de hoeveelheid mails voor alle topics aan wil passen dan kan je dat doen door te klikken op 'Mijn instellingen' (rechts in beeld) en dan op 'Algemene instellingen' (links in beeld). Je ziet dan 'Opties voor abonnementen' staan. Daar kan je kiezen hoe vaak je mails wilt ontvangen: nooit, bij iedere nieuwe reactie, 1x per dag of 1x per week.
Als je de hoeveelheid mails voor één topic aan wil passen, dan kan je onderaan een topic kiezen hoe vaak je een mail wil ontvangen als er een nieuwe reactie komt: bij elke nieuwe reactie, 1x per dag of 1x per week. Als je bij de algemene instellingen hebt ingesteld dat je nooit mails wilt ontvangen, maar je wil dit voor één topic wel, dan kan je dat ook op deze manier instellen.
Dit staat in het topic FAQ voor forumgebruikers (https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/faq-voor-forumgebruikers-14654)

Groetjes Anne
De Kindertelefoon
Hier heb ik een verbetering op. Ik heb al eens eerder aangegeven dat de FAQ niet klopt op dit gebied. De normale gebruiker bezit namelijk geen extra functies voor de berichten. Het enige wat wij kunnen is wel of geen mails krijgen.

Je gaat de desktopversie -> rechts zie je jouw profiel, daaronder is een knopje met ''instellingen wijzigen'' -> Druk daarop -> Vervolgens kun je bij de optie ''Ontvang notificaties van je favorieten'' ja of nee aangeven. Voor jou wordt dit dus een nee.

Je kunt zelf ook nog je favorieten beheren. Als je van bepaalde topic namelijk wél mails wilt ontvangen, is het volgende handiger om te doen:
Je laat de optie ''Ontvang notificaties van je favorieten'' bij ja staan, maar je zet de optie eronder ''Voeg topics automatisch aan favorieten toe'' op nee. Dan kun je zelf bepalen welke topic jij als favorieten selecteert en daarmee automatisch van welke topics jij mails ontvangt.

Dus @KT, ik zou de FAQ aanpassen.

Gr. Pin
Badge +4
Bedankt Pin!
We hebben de FAQ aangepast.

Groetjes Suzanne
De Kindertelefoon
Waar kan ik de account instellingen vinden op de mobliel...
Niet. Je moet naar de desktopversie. Druk op het zwarte rondje rechtsbovenin met die 3 witte strepen. Onderaan zie je "bekijk desktopversie". Dan kun je de stappen volgen die ik eerder heb geplaatst.

Reageer