Vraag

Mijn account is weg

  • 1 March 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii,

Ik heb geloof ik sinds 2018 al een account op dit forum genaamd @Nini234, maar toen ik vandaag na een lange tijd weer wilde inloggen ben ik erachter gekomen dat het account is verwijderd! Bij alle posts die ik heb gemaakt staat nu dat het door ‘Anonymous’ is geschreven, terwijl ik het heb geschreven. Ik snap niet hoe dit is gebeurd en hierbij stuur ik dit berichtje op de subforum ‘Over de Kindertelefoon’. Ik zou namelijk graag mijn account @Nini234 terugwillen, er zit namelijk ontzettend veel geschiedenis achter en het is voor mij ook fijn om met behulp van mijn posts gedurende 5 jaar te zien hoe ik als een persoon ben ontwikkeld.

Groetjes,

Nini234


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @voorikvergeet

We zetten jouw bericht door naar de communitymanager, zodat deze kan uitzoeken wat er precies gebeurd is en wellicht jouw eerdere gebruikersnaam met alle historie terug kunnen zetten. 

 

Groetjes, Loes

De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +3

@voorikvergeet

 

Wat vervelend om te lezen dat je account verwijderd is! Er kunnen een aantal redenen zijn waardoor je account verwijderd is. Mocht je daar vragen over hebben dan kan je dat beter via forum@kindertelefoon.nl navragen. 

Helaas kunnen we een eenmaal verwijderd account niet meer herstellen en zijn alle berichten nu anoniem.

 

Ik kan helaas geen goed nieuws geven dus. 

 

Groet, 

 

Luuk 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @voorikvergeet en @Luuk ,

 

als ik zoek op Nini234 dan vind ik:

https://forum.kindertelefoon.nl/search?q=Nini234

 

daar staan 4 topics (waaronder deze) waarin die naam genoemd wordt. Het zijn (op deze na dan) alleemaal ‘anonymous’ posts, maar die naam wordt wel in de berichtjes genoemd of als reactie op die berichtjes.

Het gekke, vind ik dan, dat als jij die naam al zegt sinds 2018 te gebruiken dat iemand anders op 7 november 2022 die naam heeft 'gekregen'’ van iemand van de KT en dat die zegt er een mailtje over te hebben gestuurd…

Moet je maar even kijken of dat jou iets zegt en of die andere 2 topics wel of niet zijn beantwoord door jou of dat er iets mis is gegaan en een ander forumlid ook jouw naam heeft gekregen en dat er toen dingen mis gingen en het account helemaal verwijderd is….idk

 

Gr. MickeyMouse

Reageer