Mening over forums

  • 29 October 2020
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat is jullie mening over het delen van forums op de site?

Vinden jullie het fijn dat er een plek is om je verhalen, meningen en ervaringen te delen met onbekende?  Wat zijn voor jou de voordelen en nadelen er van?  Kan je makkelijk hier alles kwijt dan persoonlijk met iemand erover te praten?

Deel je mening!

 


3 reacties

Hey girlxx09,

Leuk dat we het met elkaar eens zijn!

Ik vroeg me af met welke reden jij ervoor hebt gekozen om een account aan te maken, als we het dan hebben over deel je mening 😉

En wat zijn voor jou de voordelen en nadelen?

Groetjes,

Simply Me

Ben het helemaal eens met jou! Ik vind het wel fijn voor anderen dat ze een plek hebben om toch hun verhaal te delen met mensen die niet snel vooroordelen hebben over de persoon. Ook is het fijn voor de persoon om zijn/haar verhaal te delen als ze in hun eigen omgeving niemand hebben om erover te praten.

Heel fijn dat je op mijn topic hebt gereageerd! hahaha bedankt :blush:

Hey girlxx09,

Wat is jullie mening over het delen van forums op de site?

Vinden jullie het fijn dat er een plek is om je verhalen, meningen en ervaringen te delen met onbekende? 

Ja dat vind ik eigenlijk wel heel fijn. Je kan hier andere mensen helpen en je kan hier zelf geholpen worden. Je kan heel veel leren van wat anderen posten en hoe hun over dingen denken. Dat diegene onbekend is, is ook wel fijn. Je weet niet wie diegene is en daardoor kan je ook niet oordelen. Dat is voor beide kanten fijn. Soms zou je misschien iemand wel willen kennen, maar dit is prima.

Wat zijn voor jou de voordelen en nadelen er van

De voordelen heb ik hierboven al een beetje benoemd. Het lastige is soms dat je iemand probeert te helpen en dan hoor je soms niks meer. Dan hoop je maar dat diegene het gelezen heeft en dat het goed gaat. Verder zie ik nu eigenlijk niet zo veel nadelen. Soms zou je mensen wel willen ontmoeten in real life, maar deze anonieme rol is ook erg fijn.

Kan je makkelijk hier alles kwijt dan persoonlijk met iemand erover te praten?

Ja en nee. Hier kun je iets kwijt zonder veroordeeld te worden om wie je bent. Het gaat om jouw verhaal of vragen of whatever. En dat je anoniem bent maakt het makkelijker. Het is toch soms best moeilijk om echt over dingen te praten en dan is het fijn dat je dat op deze plek kwijt kunt. Sommige dingen bespreek ik wel liever persoonlijk.

Deel je mening!

 

Leuk topic:)

Hoe kijk jij er zelf tegen aan? Daar ben ik dan benieuwd naar..;)

Groetjes!

Simply Me

(Sorry voor de enigszins late reactie)

Reageer