Leeftijdsverbanning vermijden

  • 3 March 2016
  • 5 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik vroeg me af of ik een eventuele leeftijdsverbanning kan vermijden als ik mijn geboortedatum op mijn profiel onzichtbaar zou maken. Is de kans dan relatief gezien kleiner dat mijn account niet wordt verwijderd, of is mijn opgegeven geboortedatum ergens geregistreerd in een of andere database?

Met vriendelijke groet
Lol

5 reacties

Badge +2
Hallo Lol,

Wanneer je jouw geboortedatum op onzichtbaar zet, is deze niet meer zichtbaar voor de andere gebruikers op het forum.
De moderators van de Kindertelefoon hebben echter een speciaal overzicht, waarin al je gegevens wel zichtbaar zijn.
Je kunt de leeftijds verbanning hierdoor dus niet vermijden.
Wanneer je een ban krijgt omdat je te oud bent, kun je geen topics meer plaatsen. Je kunt natuurlijk wel gewoon de vragen en antwoorden van andere gebruikers lezen!

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
Hallo,

Waarom heeft dan een 25 jarige zoals zij beweert een forum aangemaakt als zij geen medewerker is?
Beste MensPersoon,

Bedankt dat je zo goed oplet! Die forumgebruiker is ondertussen verwijderd van het forum. Dat topic was al gestart voordat we haar verwijderd hadden.

Groeten
De Kindertelefoon
Hallo Lol,

Wanneer je jouw geboortedatum op onzichtbaar zet, is deze niet meer zichtbaar voor de andere gebruikers op het forum.
De moderators van de Kindertelefoon hebben echter een speciaal overzicht, waarin al je gegevens wel zichtbaar zijn.
Je kunt de leeftijds verbanning hierdoor dus niet vermijden.
Wanneer je een ban krijgt omdat je te oud bent, kun je geen topics meer plaatsen. Je kunt natuurlijk wel gewoon de vragen en antwoorden van andere gebruikers lezen!

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)


Oké, maar ik zou liever gewoon willen reageren als ik 18 ben. Wel jammer dat er niet een soortgelijk forum is voor mensen van 18+.

Reageer