Langzaam

  • 29 January 2019
  • 11 reacties
  • 199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als ik wil reageren op een topic dan gaat het typen heel langzaam. Hiermee bedoel ik dat als ik een letter typ deze veel later op het beeld verschijnt. Er zit een paar seconden vertraging in. Dit is op mijn mobiel en op mijn ipad, behalve op mijn pc. Hebben jullie er ook last van en zou de kindertelefoon hier naar willen kijken?

Groetkes FLB

11 reacties

Jaa! Dat heb ik dus ook! Sinds de update van het forum!!

Toen ik het meldde, werd er naar mij teruggekoppels dat niemand anders dit had gemeld, tot nu dus!

Natuurlijk erg irritant voor jou, maar ik ben wel erg blij dat nog iemand dit heeft.

Ik kan er echt niet mee werken, want als ik te snel typ, wist ie ook random letters en het is echt chaos. Ik typ alles in m'n notities en kopieer en plak alles. Op al m'n devices heb ik idd problemen, behalve op m'n laptop. Vrij irritant dus.

Ik hoop ook echt dat er iets veranderd aan kan worden, maar ik vrees van niet...

Gr. Pin
Hoi Suzanne,

-Ik heb dit echt sinds de forumvernieuwing. Nooit last gehad op het oude forum.

-Ik heb alleen last van de KT qua traagheid op mijn devices. Maar ik heb dan ook geen zware apps op mijn telefoon staan. Ik krijg bijvoorbeeld ook dit probleem als ik in een hele lange notitie aan het typen ben. Dan is het bestand waarschijnlijk te groot voor mijn device, maar dat is een gokje. Mijn telefoon stamt uit 2016 inmiddels, dus dat kunnen we oud noemen. Echter doet mijn tablet dit ook en die is 1.5 jaar moderner en erg snel (vind ik).

Gr. Pin
Bij mij is alles nog net zo traag, dus als de KT iets heeft gedaan, heeft het niet bij iedereen gewerkt.
Ik gebruik een Android toestel. Een Samsung.
Badge +4
Hoi allemaal,

Bedankt voor de melding, als er nog meer mensen hier last van hebben dan hoor ik het graag. Dan kan ik jullie opmerkingen bundelen en doorsturen naar de beheerders van het forum.

  • Hebben jullie dit allemaal sinds de forumvernieuwing? Of pas sinds kort?
  • Hebben jullie op je mobieltje vaker problemen met apps of websites, of alleen met het forum? (zijn het bijvoorbeeld oude mobieltjes of tablets? )
Met vriendelijke groet,

Suzanne
De Kindertelefoon
Badge +4
Gebruiken jullie een Iphone of een android toestel?

Ze gaan een paar performence tests doen. Ik weet niet of de oorzaak al gevonden is.
Ik heb het ook op mijn iPad, dat is echt irritant
ik heb er ook last van op mijn telefoons.
mijn telefoon heb komt uit mei 2018 dus die is vrij nieuw...
ik heb het ook sinds de vernieuwing
met alle andere aps doet hij het prima.

Ik heb het niet gemeld omdat ik dacht dat het aan mijn WiFi lag omdat ik het op allebei mijn 2 telefoons last van heb

groetjes
bella
Reputatie 1
Badge +1
Hoi FLB en Pin,

Dat is inderdaad erg vervelend! Ik heb dit even aan Suzanne gevraagd en die gaat ernaar kijken.

Groetjes,


Emma_
De Kindertelefoon
-Ik heb hier last van sinds de forumvernieuwing.

- Mijn devices zijn redelijk nieuw en ik heb alleen problemen met het forum.

Groetjes, FLB
Ik heb er nu geen last meer van!

Bedankt voor het oplossen (denk ik?)

Groeten, FLB

Reageer