Vraag

Kunnen jullie een aantal van mijn topics verwijderen?

  • 8 January 2023
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag een paar topics verwijderen die ik een tijdje geleden heb geplaatst, omdat ik bang ben dat mensen  die mij kennen er achter komen en maak me daar best veel zorgen over. 

Ze zijn heel persoonlijk en gaan echt over mijn situatie, dus ik denk niet of ze anderen ook kunnen helpen. Het gaat nu beter dan toen en ik heb veel gehad aan de tips die ik heb gekregen. 

willen jullie alsjeblieft de topics ‘genderdysforie’, ‘echte vriend?’, ‘ruzies en gedachten’ en ‘mijn stemming, is dit normaal voor een puber?’

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dan moet je even een mail sturen naar  forum@kindertelefoon.nl

Het is wel zo dat ze alleen topics verwijderen als ze de regels overtreden, of als je anonimiteit in gevaar komt.  Dus hou er rekening mee dat de topics misschien blijven staan. Volgens mij kunnen ze de topics wel helemaal anoniem maken. Topics laten ze meestal staan omdat het toch nog anderen zou kunnen helpen.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Schildpad08 

 

Een goede vraag, die je stelt!

 

Zoals tim16 al aangeeft, verwijderen wij in principe geen topic. In forumregel 18 staat:

 

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

 

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

 

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

 

Een andere optie is om je account te verwijderen. Wat dit allemaal betekent kan je hier lezen: Account verwijderen

 

Groeten Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

@Finn_ ,

 

en als @Schildpad08  besluit om zijn account te laten verwijderen dan kan ie toch met hetzelfde mailadres daarna een nieuw account (met een nieuwe naam) aanmaken toch  of niet?

Of staat dat wat ik zeg in het linkje dat je erbij had gezet…...en had ik dat beter eerst kunnen lezen voordat ik dit post...

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 3
Badge +2

Goeie vraag @MickeyMouse !

Na het verwijderen kan inderdaad een nieuw account aangemaakt worden. (met een nieuwe naam)

Groet Finn,

De Kindertelefoon

Reageer