Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Kun je via een iphone4 op een topic reageren?

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi,

Ik vroeg me af of ik via een iphone4 kan reageren op een topic.

Gr. Rosa17

18 reacties

@.WannaBeLoved.
Heeeeeeeeel subtiel ;P
Dat zou inderdaad heel fijn zijn. Het is soms een heel gedoe. En wat een subtiele hint haha 😛
Ow daar heb k nog niet naar gekeken eigenlijk.. Ik keek alleen maar of ik op de site zelf kon.

Gr.meisje17
Er is een mobiele versie, maar dan kan je, volgens mij. Nu niet niet op t forum
Had geen idee TrustMe,maar weet nu sinds kort dat je wel via je mobiel op de site kunt!. :)

gr.meisje17
Badge +17
Er is toch ook sinds kort een speciale mobiele versie van De Kindertelefoon?
De website werkt op mn mobiel. heb het gisterenavond uitgeprobeer. bedankt!

Gr. meisje17
Er is natuurlijk al een mobiele site
k vind die heel prettig

daarin kan je wel nog niet op het forum
maar wie weet dat de oekomst brengt!
Klopt! is dan ook meteen een stuk makkelijker,maar ik ben al blij met dat de kindertelefoon al jaren bestaat!

gr meisje17
tsja, het zou fijn zijn als de site wat meer mobiel toegankelijk zou worden...... *HINT HINT*
:):o hihihi    
Alstublieftt!
Oke, 🙂 Ja zal het vanavond uitproberen als ik in mijn bed lig. Lijkt mij inderdaad ook fijn omdat ik die altijd bij de hand heb en een laptop of computer niet.

Gr. rosa17
Ja, dat kan gewoon. Het is wel handig als je bijvoorbeeld op school bent en even wilt kijken op de site. Je moet doen wat je zelf fijn vind, probeer het gewoon een keertje uit. Ik vind het op mijn telefoon fijner omdat ik die altijd bij me heb, maar ik weet natuurlijk niet wat jij wil
Xxx
Snap ik inderdaad! maar op moment dat je graag wilt chatten en je geen laptop of computer bij de hand hebt is het altijd wel fijn om iets te hebben. beter iets dan niets zeg ik dan. :)

gr meisje17
T kan inderdaad, maar zelf vind ik op een mobiel het niet fijn omdat t zo klein is
een tablet vind ik makkerlijker
Helemaal goed bedankt voor je reactie! Lijkt me soms wel fijner om op mn mobiel te reageren,omdat ik niet altijd thuis ben. Op school in de pauzes als ik alleen zit kan ik bijv ook reageren en dat vind ik fijn.

Gr. meisje17
Heey Rosa17.

Reageren via de mobiel/tablet is mogenlijk! Ik vind het persoonlijk minder fijn maar het lukt wel..

Soms al ik bijvoorbeeld een tussenuur opschool heb pak ik me Iphone der ook even bij en dan zit ik soms wel is even op ''De Kindertelefoon''
Probeer het anders is uit! Dan kun je zelf zien of je het fijn vind!

Succes met uitproberen!!

Greetzz YouCanDoIt!!

Reageer