Vraag

Kindertelefoon topics verwijderen?

  • 30 December 2020
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hi kindertelefoon, 

ik heb een vraag. ik vind het best wel irritant dat je geen topics kunt verwijderen. ik heb soms achteraf spijt dat ik iets op dit forum heb gezet, of vindt het niet fijn meer dat het erop staat/schaam me ervoor, en het is dan niet meer te verwijderen. je kunt je topics ook maar 1 of 2 keer aanpassen. waarom kan dit niet vaker? ik weet niet of meer mensen dit irritant vinden, maar mijn vraag is dus, waarom is dit, en kan er evt iets aan gedaan worden/kunnen mijn topics verwijderd worden?

lieve groetjes van mij :)


3 reacties

Topics blijven staan omdat ze ook nog voor andere forumgebruikers nuttig kunnen zijn. Stel dat er iemand met hetzelfde probleem zit, dan kan hij/zij terecht op jou topic en hoeft er niet een nieuwe gemaakt te worden.

Het aanpassen zit trouwens iets anders. Binnen een uur na het plaatsen kan je hem volgens mij zo vaak aanpassen als je wilt.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @hiimjustagirl ,

 

als eerste een gelukkig nieuwjaar gewenst!

In principe verwijderen we geen topics, zoals @xLisa  hierboven al uit heeft gelegd, omdat anderen er nog iets aan kunnen hebben.

Maar sinds kort hebben we een nieuwe aanvulling op ons privacystatement, waardoor het soms toch mogelijk is om jouw eigen topics of posts te laten verwijderen.

Je kunt een verzoek indienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen, als dat voor jou heel belangrijk is, door te mailen naar forum@kindertelefoon.nl . In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic verwijderd wordt. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan. 

 

Met vriendelijke groet,

Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge +3

 

 

Dankjewel! ik zal er eens naar kijken

Reageer