Vraag

kindertelefoon medewerker stopt ineens met de chat

  • 23 February 2020
  • 5 reacties
  • 2009 Bekeken

Badge +1
  • Weet de weg
  • 44 reacties

hoi KT

ik had net een chat geopend met een medewerker

ongeveer het verhaal;

 

ik begon met hoi

hij zei hallo

ik begon mijn verhaal te vertellen en ineens had de medewerker de chat gestopt.

(voor het gemak gebruik “hij”)

 

Waarom is de chat gestopt?

Ik snap niet wat ik verkeerd deed.

 

(als nickname gebruikte ik: Jaap)

 

groeten jxx


5 reacties

Badge +1

heeft iemand enig idee waarom?

 

Heyo,

Ik heb geen idee waarom ze dat doen. Het kan natuurlijk zijn dat het zolang stil bleef dat de medewerker dacht dat je er niet meer was.  

Het kan ook zijn dat het erg druk is bij de kindertelefoon chat en dat ze graag snel maar ook goed jongeren willen helpen, als jij dan je verhaal typt en na 3 min is er nog steeds niks, dan kan ik wel begrijpen dat de medewerker iets heeft van er komt niks, ik sluit de chat en ga iemand anders helpen.

Je kan in het vervolg beter aangeven van ik wil mijn verhaal vertellen, maar het is best lang. Dan weet de medewerker dat je bezig bent. 

Je zou dan zelfs ook je verhaal in delen kunnen vertellen. Dus je schrijft het eerste deel, verstuurd het. En wacht op reactie. Via die manier is het ook voor de medewerker fijner. Want hij of zij weet dat jij je verhaal doet. De medewerker kan in de tussentijd rustig lezen wat jij al hebt geschreven en daar een passend antwoord opgeven.

 

Ik denk dus dat het te lang stil bleef waardoor de medewerker iets had van diegene zegt niks meer.

See ya!

Spookyzx. 

Badge +2

Hoi @jxx

 

Wat vervelend om te horen dat jij je verhaal wilde doen maar de chat is gestopt! 

Wij weten natuurlijk niet precies wat de reden is geweest dat de chat met jou is verbroken, maar dit kan wel eens gebeuren wanneer het te lang stil is (5 minuten). De chat stopt dan automatisch. Soms zijn er helaas ook storingen waardoor de chats soms worden afgebroken. We zullen een chat nooit uit onszelf stoppen zonder hier iets over aan te geven. Heb je al geprobeerd nogmaals een chat te starten? Je mag namelijk altijd weer contact met ons opnemen!

 

Groetjes,

Emma D. van De Kindertelefoon

Badge +1

hallo @EmmaD_ en @Spookyzx 

Het was eigenlijk niet heel stil (ik was een deel van mijn verhaal aan het typen; @Spookyzx  idd “typ het in stukken” dat deed ik) ik wou net op ENTER drukken, en toen was de chat gestopt…

Maar bedankt voor ‘t meedenken:grinning:

Reputatie 2
Badge +1

Trust me, de kindertelefoon medewerkers zijn schatjes die NOOIT zomaar de chat stoppen. 

Ook klopt het niet dat ze "snel"’ klaar willen zijn want ik had vanmiddag een gesprek van anderhalf uur. En als je typt zien ze dat, dus dat is het ook waarschijnlijk niet. Ik denk dat ze een storing hadden!

Echt nogmaalss, het zijn engeltjes die het aller aller beste met je voor hebben! Bij mij hebben ze zelfs toen mijn edewerker haar dienst verliep mijn chat gekoppeld met een ander medewerker en toen heb ik nog door kunnen chatten, ze doen echt veel moeite voor je! Gewoon een nieuw gesprek beginnen in zo een geval!

Reageer