Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Kindertelefoon mails irritant!!

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik reageerde op een topic en ik kreeg metteen een mail van de kindertelefoon dat ik op een topic had gereageerd. Ik vind dit irritant want ik wil hellemaal niet steeds mails hebben van de kindertelefoon. Ik weet namelijk zelf ook wel dat ik op dat topic heb gereageerd. Hoe moet ik dat uitzetten ???? Alvast bedankt groetjes tauriel13

17 reacties

Beste Tauriel13,

We hebben het voor je uitgeschakeld. Als het goed is ontvang je vanaf nu geen mail meer als je bijvoorbeeld reageert op een topic. Wil je het ons laten als je toch nog ongewenste mail ontvangt?

Groetjes Kristy, de Kindertelefoon
Oke top super bedankt!!!
Ik ben daar nu ook weer voor ingelogd. Die e-mails van deze rot website zijn echt strontirritant.

Vroeger zat ik hier heel vaak op omdat ik anderen wilde helpen, maar de moderators zijn verschrikkelijk asociaal en hun werd ik zat dus toen besloot ik een andere website op te zoeken.
Badge +2
Ik had dit probleem eerst ook maar dit is als het goed is toch ook zelf uit te schakkelen?
Ik ben daar nu ook weer voor ingelogd. Die e-mails van deze rot website zijn echt strontirritant.

Vroeger zat ik hier heel vaak op omdat ik anderen wilde helpen, maar de moderators zijn verschrikkelijk asociaal en hun werd ik zat dus toen besloot ik een andere website op te zoeken.
over dat van die moderators ben ik met je eens.
Hoi allemaal,

Zoals Something zegt kan je de mails die je van de Kindertelefoon ontvangt inderdaad zelf uitschakelen onder de optie 'Abonnementen' of je kan aan de Kindertelefoon vragen of wij dit voor je uitzetten.

Lol en tauriel13, wat jammer dat jullie de moderators van de Kindertelefoon asociaal vinden! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Als je met ons in gesprek wil gaan over waarom jullie deze mening hebben, dan kan dat in het topic http://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/.

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Hoi allemaal,

Zoals Something zegt kan je de mails die je van de Kindertelefoon ontvangt inderdaad zelf uitschakelen onder de optie 'Abonnementen' of je kan aan de Kindertelefoon vragen of wij dit voor je uitzetten.

Lol en tauriel13, wat jammer dat jullie de moderators van de Kindertelefoon asociaal vinden! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Als je met ons in gesprek wil gaan over waarom jullie deze mening hebben, dan kan dat in het topic http://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/.

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Badge +17
Ik heb zojuist in mijn instellingen gezet dat ik geen mails meer van de Kindertelefoon binnen krijg, en dan bedoel ik de mails van die heeft gereageerd op deze topic. Ik dacht dus dat het zo opgelost was, maar ik krijg nog steeds mailtjes binnen. Doe ik iets fout en hoe kan ik het wel uitschakelen?
Beste TrustMe,

We hebben het voor je uitgeschakeld. Als het goed is ontvang je vanaf nu geen mail meer als je bijvoorbeeld reageert op een topic. Wil je het ons laten als je toch nog ongewenste mail ontvangt?

Groetjes,
Paula
De Kindertelefoon
Badge +17
Hartelijk bedankt! (:
Badge +17
Als het goed is zouden er geen mailtjes meer binnen komen in mijn mail. Toch komen er nog steeds mailtjes binnen, is hier wat aan te doen?

Alvast dank!
Hoi TrustMe,

Via onze instellingen zijn mails bij jou uitgezet. Het kan zijn dat je misschien per topic verschillende instellingen gebruikt. Wij hebben in onze FAQ een stukje opgenomen over het ontvangen van mails en de instellingen die nodig zijn om dat uit te zetten. Je kan de FAQ hier vinden: http://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/faq-voor-forumgebruikers-14654/

Ik hoop dat je op deze manier de instellingen precies zo krijgt zoals jij dat wil! Laat je ons even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Badge +17
Ja volgens mij is het me gelukt. Tussen de opties stond alleen geen 'nooit' maar er stond abonneer je niet. Dus dat heb ik gedaan (:
hey willen jullie het voor mij ook uitzetten? mijn vader update mijn computer wel is en verwijderd virussen enzo maar dan gaat die ook naar mijn mailbox
en dan ziet hij de mails van de kindertelefoon staan maar hij doet dat altijd als ik op school ben dus willen jullie het bij mij ook uitzetten
Hoi Xbrunette__,

Als het goed is zijn de mails nu uitgeschakeld. Laat je het ons even weten als je nog steeds mails binnen krijgt?

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Kunnen jullie dit ook voor mij uitschakelen? 

Alvast bedankt!
xx
Hoi CatGirl1833,

Ik heb de mails uitgeschakeld. Wist je dat je ook zelf de mails aan en uit kan zetten? Of dat je dat per topic in kan stellen? In http://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/faq-voor-forumgebruikers-14654/ staat hoe dat moet :)

Groetjes,
Moniek

Reageer