hallo, ik zit op dit moment op mijn laptop, want op mijn telefoon lukt het gewoon niet om in te loggen. Ik vul altijd de goede gegevens in maar het lukt gewoon niet, ik heb meerdere keren geprobeerd om mijn wachtwoord te wijzigen maar er staat dan: token is ongeldig. Eerst lukte het wel, (om mijn wachtwoord te wijzigen) maar daarna niet meer, het probleem is ook elke keer dat ik de site verlaat en weer terug kom moet ik opnieuw inloggen maar dat lukt dus niet ik vind het erg vervelend, omdat ik niet kan reageren en/of een topic kan starten...
Ik hoop dat jullie het snappen, want ik ben niet zo goed in uitleggen.
alvast bedankt!
groetjes M
A
Hoi ,
Heeft je telefoon de nieuwste versie internetbrowser enzo?
Anders weet ik niet waar het aan kan liggen . Hopelijk ziet de KT dit snel , veel succes !
Groetjes , Lot
Heeft je telefoon de nieuwste versie internetbrowser enzo?
Anders weet ik niet waar het aan kan liggen . Hopelijk ziet de KT dit snel , veel succes !
Groetjes , Lot
A
Zit je op je telefoon wel op de mobiele versie? Anders kan ik me inderdaad wel voorstellen waarom die het niet doet.
Het kan inderdaad ook aan je browser liggen, maar verder heb ik ook geen idee...
Gr. Pin
Het kan inderdaad ook aan je browser liggen, maar verder heb ik ook geen idee...
Gr. Pin
Hoi Stay.Anoniem,
Ik ga je vraag doorzetten naar de technische afdeling. Zij zullen er bij jou op terug komen 🙂
Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
Ik ga je vraag doorzetten naar de technische afdeling. Zij zullen er bij jou op terug komen 🙂
Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
Dankjewel voor de hulp!
Groetjes M
A
Hoi!
Ik heb dit ook soms! Vooral vroeger, nu gebeurt het niet meer zo veel.
Meestal gebruik ik mijn computer als ik op het forum ben, en dan werkt alles prima, dus ik heb er nooit iets van gedacht.
Groetjes
x
Ik heb dit ook soms! Vooral vroeger, nu gebeurt het niet meer zo veel.
Meestal gebruik ik mijn computer als ik op het forum ben, en dan werkt alles prima, dus ik heb er nooit iets van gedacht.
Groetjes
x
Hoi Stay Anoniem,
Lukt het ondertussen al wel om goed in te loggen? Ik heb even naar je profiel laten kijken en daar is niks afwijkends in te vinden.
Laat ons even weten hoe het nu gaat.
Groetjes Catharine
De Kindertelefoon
Lukt het ondertussen al wel om goed in te loggen? Ik heb even naar je profiel laten kijken en daar is niks afwijkends in te vinden.
Laat ons even weten hoe het nu gaat.
Groetjes Catharine
De Kindertelefoon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.