Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik wil graag al m'n topics verwijderd hebben

• 21 oktober 2013
  • 11 reacties
  • 593 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste Kindertelefoon,
Ik wil graag al m'n topics verwijderd hebben en daarbij ook mijn account verwijderd, kan dat?

met vriendelijke groet,

Zendaya'x

Dit topic is gesloten

11 reacties

Hoi ZendayaX,

De Kindertelefoon kan je account verwijderen, alleen verwijderen wij geen geplaatste berichten en topics. Dit doen we niet, omdat andere jongeren vaak ook wat aan je berichten/topics hebben. En als we alleen jouw reacties verwijderen, worden de topics niet meer goed leesbaar, omdat er stukken missen.
Als je nog steeds wil dat je account verwijderd wordt, wil je dan even op dit bericht reageren dan verwijderen we je account.

Groetjes,

Rens (de Kindertelefoon)
Kijk ik hoef niet mijn reacties verwijderd te hebben, maar gewoon graag mijn eigen gestartte topics, dat voelt voor mezelf gewoon fijner
Hoi ZendayaX,

Ik snap wat je bedoelt, maar we verwijderen ook geen zelf gestarte topics. Dit doen we niet omdat anderen daar ook op gereageerd hebben en mogelijk wat aan die informatie hebben. Wel zullen we je account verwijderen.

Groetjes, Rens (de Kindertelefoon)
Okey verwijder dan m'n account maar gewoon
Wil je mijn account ook verwijderen? zo snel mogelijk aub
Wil je mijn account ook zo snel mogelijk verwijderen? bedankt.
Hoi dominic109,

Ik zal je account verwijderen.

Groetjes,
Larissa van de Kindertelefoon
Zou je mijn account ook willen verwijderen alsjeblieft
Hoi likeasir,

We zullen je account verwijderen.

Groetjes,
Soof22
De Kindertelefoon
Hoi, ik heb eerder mijn account verwijderd, maar ik wil graag de topic 'veranderen van school' verwijderen. er is teveel informatie over mij ingeplaatst. En ik ben heel eeg bang dat iemand mij zal herkenen. en als jullie de topic niet verwijderen kan ik dan tenminste een paar dingen veranderen in de vraag waardoor ik niet herkenbaar word?
Reputatie 1
Badge +3
Hallo,

Er is inderdaad persoonlijke informatie in dit topic geplaatst waardoor de kans bestaat dat iemand je herkent. Het topic is inmiddels verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Marieke
De Kindertelefoon