Ik ontvang geen mail meer van nieuwe berichten

  • 16 December 2020
  • 13 reacties
  • 205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds gisteren ontvang ik geen mail meer van nieuwe topics of berichten in topics die ik volg.

Zelf heb ik niets veranderd dus snap er niks van. Hebben meer mensen hier last van?

Heb m'n gmail voor de zekerheid ook nog even getest, maar ik kan wel gewoon nog berichten ontvangen dus het lijkt mij dat het probleem aan de verzendende kant ligt. 


13 reacties

Badge +2

Hoi xLisa,

 

Wat vreemd! Als je rechtsboven op de startpagina op je profiel klikt (je klikt dan op je avatar) dan komt er een schermpje naar beneden. Wanneer je klikt op 'opties’ en vervolgens op 'instellingen wijzigen’ kan je precies zien waar je mailtjes over ontvangt.

We hopen dat je dit helpt en anders horen we het graag!

Groeten Floor

De Kindertelefoon

Dat staat allemaal goed. Daar is niks aan veranderd. Daarom vindt ik het ook zo raar. 

hey 

 

hier heb ik ook al een tijdje lijst van... je moet echt getagd worden om een mailtje te ontvangen... ik heb er nog niks van gezegd want ik vond het niet zo erg. maar eigenijk is het best irritant…

 

groetjes blue 

Ik heb een speciaal mailaccount aangemaakt voor dit forum (ook vanwege privacy) dus het maakt mij niet uit als ik vol wordt gespamt met mail dus ik heb gewoon alles aangezet. Mentions heb ik idd aan staan maar ook nieuwe berichten in categorieën die ik volg horen binnen te komen. 

Dat werkte allemaal prima, maar gisteren kreeg ik opeens niets meer binnen.

Badge +2

Hoi xLisa,

Hmm, dan weet ik het ook even niet meer. Ik ga het voorleggen aan de rest van de moderatoren en dan komen we er op terug!

Groeten Floor

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @xLisa  en @Blue ,

 

Goed dat jullie dit melden. We hebben deze vraag aan de forumbouwers gesteld. Ik hoop z.s.m. antwoord te krijgen.

 

Groet,

Luuk

hoi Luuk,

 

na dat ik het gezegd heb is het spontaan opgelost haha. voor mij is het niet meer nodig 😊🙃

Maar toch bedankt. was het vergeten te zeggen 😅

 

sterker nog ik kreeg toen alle achterstallige mailtjes dus ik werd vol gespamd 😂

 

groetjes blue

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @xLisa,  Ik lees dat het bij Blue weer opgelost is. Bij jou ook? 

 

Groet ,

 

Luuk

Nee, helaas nog niet. Ik krijg nog steeds geen meldingen binnen van nieuwe berichten of mentions. Maar laatst had ik een bericht gerapporteerd en daar kreeg ik wel een mailtje van. Dus het probleem ligt niet bij het ontvangen.

hey Lisa 

 

toen Floor vertelde hoe je het aan of uit kon doen. heb ik iets anders in profiel verandert. waardoor ik in eens waarschijnlijk al die mailtjes als nog kreeg. dus misschien dat even proberen? 

 

groetjes blue 

Ik heb al een hoop geprobeerd bij die instelling. Alles uit, opslaan, dan weer alles aan. Niks werkt. Maar het zou ook vreemd zijn als het aan die instellingen ligt want van de een op andere dag kreeg ik geen mail meer. Ik had helemaal niet aan die instellingen gezeten.

Alles staat nu goed en zou moeten werken, geen idee wat het probleem is. Maar bedankt voor de hulp

Update: Alles doet het weer. Geen idee wat er gebeurt is, maar ik ontvang weer mail.

Iedereen dank voor de hulp

Reputatie 7
Badge +3

Update: Alles doet het weer. Geen idee wat er gebeurt is, maar ik ontvang weer mail.

Iedereen dank voor de hulp

Fijn om te horen! Ik geef het aan de forumbouwers door 

 

Groet,

Luuk

Reageer