Vraag

Ik mag niet chatten

  • 17 December 2020
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vandaag ging ik chatten met de kindertelefoon. Pas had ik een ook een keer gechat en toen zei de mevrouw van de chat dat ik nog een keer terugmocht komen om nog om over een onderwerp te praten of gewoon. Vandaag ging ik weer chatten. Alleen sloot de chat zomaar, dus ik ging nog een keer erin. Toen tijdens het gesprek liep de chat steeds vast door slechte verbinding met internet, dat gesprek was ook gestopt. Een paar uur later ging ik het nog een keer proberen en toen stond er dat ik vandaag niet meer mag chatten, omdat ik al een paar keer gechat had. Het klopt dat ik wel in de chat ben geweest, maar ik heb niet echt een heel gesprek gehad. Nu kan ik dus niet meer chatten omdat ik zogenaamd te vaak op de chat kom. Ik durf nu niet nog een keer te chatten want ik wil niet dat jullie denken dat ik veel te vaak kom chatten.


2 reacties

Hey Juul.B

 

vervelend dat je niet meer mag chatten vandaag. het scheelt dat de chat nu onder tussen ook gesloten is.  

kt zelf let echt niet bewust op hoe vaak je terug komt. ze vinden het volgensmij juist fijn om te horen als je een x terug komt want dat betekent dat het je de vorige x goed bevallen is. 

ik heb een tijdje gehad dat ik elke week ff een half uurtje chatte met kt over hoe mijn week was. om mijn ei kwijt te kunnen en bijna elke x hoorde ik wel van je bent altijd welkom om terug te komen. en nog nooit hebben ze geklaagd dat ik vaak chatten.

mijn punt is daar hoef je echt niet bang voor ze zijn hoor!

 

dus als je nog steeds behoefte hebt aan een gesprek met kt moet je het morgen gewoon weer proberen 

 

groetjes blue 

Reputatie 6
Badge +4

Hai Juul, wat goed dat je dit even laat weten! Heel vervelend dat het zo gegaan is. Want je hebt helemaal gelijk. We hebben inderdaad sinds kort de regel dat je maximaal 4 keer mag komen bellen of chatten. Alleen: als er technische problemen zijn waardoor jij niet echt kunt chatten is dat natuurlijk een heel vervelende regel. Ik heb het al doorgegeven aan onze communitymanager maar als jij weer komt chatten (en dat mag natuurlijk gerust, min of meer zo vaak als je wilt) is het goed om het in die chat ook nog een keer aan te geven. Excuses van ons en probeer het gewoon weer als je behoefte hebt.

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer