ik ben terug en zal voor altijd terug komen
We hebben je gemist !!!
Ik denk dat je heel erg veel dingen gemist heeft
Welkom op de Forum (3 keer)
Zelle
Super! Nooit opgeven! Wat er ook gebeurt!
Morgen komt er misschien verandering in de manier van werken, er is een gesprek gepland tussen de moderatoren naar aanleiding van ons #protest.
Groetjes,
Wereld
Super! Nooit opgeven! Wat er ook gebeurt!
Morgen komt er misschien verandering in de manier van werken, er is een gesprek gepland tussen de moderatoren naar aanleiding van ons #protest.
Groetjes,
Wereld
Heyy
Super dat je terug bent! Waarom was je weg? We hebben je gemist! :)
xx Eenmeisje004
Hey
Hopelijk gaan ze dit keer niet weer dit account blokkeren. De Kindertelefoon mag wat mij betreft weer diep door het stof vanwege deze actie. Ik vind het te belachelijk voor woorden dat ze jouw account opheffen.
-TheMightySlayer <3
Kindertelefoon
Alsjeblieft
Blokeer deze keer
Hij heeft al een grote straf gekregen
We hebben hem heel erg gemist
Zelle
Zullen we een PETITIE voor MCES maken ???
Iemand een topic ???
waarvoor? Hij is terug, zodra we weer aandacht volledig op ons vestigen is de kans groot dat ze het terugdraaien. Laten we gewoon even blij wezen in dit topic
Welkom terug knul, je bent gemist en het is fijn om weer een held terug te zien keren uit de duisternis.
Zullen we een PETITIE voor MCES maken ???
Iemand een topic ???
Ja, er zou een petitie moeten komen als dit account opnieuw wordt opgeheft. #unbanvoormces
Ja mee eens
Wie maakt het ???
Wat bedoel je wie maakt het?
Die petitie
Kan jij het maken ???
Ja hoor en ik zie zojuist aan de badges dat hij gebrand is slechte keuze van de kt
Ik wed dat
Ik begrijp
Ik wed het zelfde en ik begrijp hem ook trouwens fijn dat je hebt getekend
Ja hij is opnieuw geband
Lieve groetjes Ellen -xxx-
Nooit opgeven !!!!!
geef niet op
Ik Ben er ook voor je
We hebben je allemaal gemist
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.