hoi
waarom is mijn toppic gesloten?
jullie zeggen dat jullie weten dat het mij helpt en als nog sluit je het. dat snap ik niet echt.
ja het is meer een gesprek geworden. maar bij pin en kenshin kan ik teminste wel echt mijn verhaal kwijt. bij chats is het dat je het moet uit leggen en midden in de uit leg is dat half uur al voor bij. en dan moet de chat weer gesloten worden.
vrienden of volwassenen die kunnen niet zo goed luistern als pin en kenshin. ze snappen ook niet dat sommige dingen mij pijn doen. ik woord door niemand begrepen. en door kenshin en pin wel.
ik heb ook niet echt een duidelijke vraag. het is gewoon echt een uitlaatklep. ook mijn enigste echte uitlaat klep.
ik snap wel dat het officieel niet mag maar ik kan niet een toppic aan maken want het komt toch weer als een gesprek omdat het gewoon dingen zijn die op dat moment bezig zijn in mijn leven. en niet zo'n vraag hoe zit dit of hoe zit dat of waarom zo.
als ik een toppic aan moet maken voor elk ding is het niet overzichtelijk want alles heeft met elkaar een verband.
het lijkt nu in mijn ogen dat ik hier weg zou moeten omdat het niet naar een gesprek toe mag. dat gebeurd best snel als de problemen aan elkaar vast zitten.
wie zou ooit al mijn problemen ff 1 2 3 kunnen begrijpen. ik mag over bepaalde dingen niet praten hier en dat is dus ook uit ik heb een dilemma gehaald. dus het is onmogelijk om het uit te leggen dus dan begrijpen ze het niet en kan je niet echt goed reageren als ik maar deels kan vertellen. en zwz het is moeilijk mij te grijpen omdat ik en dyslect ben en mijn zins op bouw daar door slecht volbaar zou kunnen zijn.
ik zit er nu al enorm mee dat mijn enigste uit laat klep weg is gehaald.
als iemand het kan verduidelijke hoor ik het graag
groetjes blue