Vraag

Ik ben bijna 18

  • 4 July 2017
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste moderators,
Ik ben bijna 18, maar ik zit waarschijnlijk nog zo'n 2 jaar op school. Ik ga niet uit huis en mijn zakgeld blijft hetzelfde. Praktisch gezien ben ik nog minderjarig. Tegelijkertijd word ik nu als volwassen beschouwd. Het enige wat echt verandert op mijn 18e verjaardag is dat mijn account waarschijnlijk verwijderd wordt. Ik snap dat ik geen topics meer online mag zetten en een andere site moet zoeken, maar mag ik de mensen op deze site nog helpen?
Groetjes,

Dit topic is gesloten

4 reacties

Ik denk dat dat helaas moet als vrijwilliger 😞 Het forum is echt voor 18 jaar en jonger. Dussss volgens mij moet je pas weg als je 19 bent! :)
Gr. Pin
Ik denk het ook 😞, dat je weg moet als je 19 bent... maar geniet maar van elke minuut die je nog hebt om mensen te helpen!
( en misschien zien wij jou nog terug als vrijwilliger!! 😉 )

Zie dit maar als het einde maar ook een nieuw begin.

Xx Maii
Ik denk tot 18 jaar, niet tot en met. Dus dat ik over een paar weken hier weg ben en geen vragen meer kan beantwoorden van mensen die commenten onder mijn topics (net nog gedaan). Hoe is het als ik vrijwilliger wordt? Krijg ik dan het logo als gebruikersnaam, kunnen mensen met me chatten en kan ik mensen helpen door te reageren? Of mag ik alleen zakelijke dingen doen, zoals informatie geven of dingen melden? Of kan ik beter op een andere site helemaal opnieuw beginnen?
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Durf,
het forum is inderdaad voor jongeren van 13 tot 18 jaar. Het is echter niet zo dat we meteen ook je account stoppen als je 18 wordt. We zien vaker jongeren die dan nog gebruik van het forum willen maken, dus laten we vaak het account nog een tijdje bestaan.
Als je vrijwilliger bij de Kindertelefoon wilt worden, kijk dan eens op onze website. Daar staat alle informatie die je nodig hebt om vrijwilliger te worden.
De vrijwilligers bij de Kindertelefoon werken na een training aan de telefoon en chat en een aantal van de vrijwilligers werken als moderators op dit forum. Ook daarvoor is een aparte training nodig.
Dus als je interesse hebt om je verder in te zetten bij de Kindertelefoon, lees de informatie op https://www.kindertelefoon.nl/over-ons/werken-bij-de-kindertelefoon/

ik ga er vanuit dat je vraag hiermee voldoende is beantwoord en sluit het topic.

Groetjes,
Mariƫlla
De Kindertelefoon