Hoe Zit Het?

  • 1 May 2017
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb verontrustende berichten gelezen over het bestaan van niet alleen dit forum maar de kindertelefoon in het algemeen
O.A van mogelijke financiële problemen, mogelijke ontslagen, veel mindere bereikbaarheid van de KT en zelfs opschorting van gewoon alles
Nou zullen jullie waarschijnlijk niet veel erover mogen/kunnen zeggen.....maar in principe is het enige wat ik vragen wil is.....
Klopt er wat van en moeten wij ons zorgen maken?

Angovis

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo Angovis,
Dank je wel dat je jouw betrokkenheid toont bij de Kindertelefoon.
De berichten die je hebt gelezen kloppen waarschijnlijk wel. Ik geef jouw vraag door aan het landelijk kantoor. Daar kunnen ze vermoedelijk beter vertellen hoe het zit.
Ik kan je in ieder geval vertellen dat er heel hard wordt gewerkt aan een oplossing. Voorlopig ga ik er van uit dat dat gaat lukken!
Vriendelijke groet, Mariska (De Kindertelefoon)
Dankjewel Mariska
Reputatie 2
Badge +3
Hallo Angovis,

Zoals Mariska ook al aangaf, klopt het dat we op dit moment bezig zijn met een landelijke oplossing te zoeken voor de financiering.
Het voert te ver om precies uit te leggen wat het probleem is, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

De afgelopen tijd heeft De Kindertelefoon veel steun ontvangen naar aanleiding van de berichtgeving over het voortbestaan van De Kindertelefoon. Gelukkig is iedereen het erover eens dat De Kindertelefoon moet blijven bestaan en dat dit goed geregeld moet worden.
Wij gaan er dan ook vanuit dat kinderen en jongeren dus gewoon bij De Kindertelefoon terecht kunnen, nu maar ook in de toekomst, met al hun vragen en problemen.

Groetjes,
Mariëlla
De Kindertelefoon

Reageer