Hoe zijn jullie hier gekomen?

  • 25 October 2018
  • 13 reacties
  • 259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy, ik vroeg me af hoe andere op deze plek gekomen zijn. Ik zelf ben hier gekomen door problemen met een stiefvader...

Groetjes Lisa!



Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic

13 reacties

Ik door een heel diep moment en door alvaaker op bokt. Nl en zo willen reageeren maar dat werkte nooit en toen vond ik dit 👍🏻😂
ik kwam hier via: Https://forum.kindertelefoon.nl

nee uhm ik weet niet hoe ik hier ben gekomen eigenlijk... vgm had ik ergens last van en zocht het op in google en toen kwam een van de topics hier naar voren en ben toen gwn 1 week eerst gaan lezen en maakte toen dit account
Ik ben hier omdat ik soms wel een ruzie met Mn ouders heb en het dan fijn vind om er over te praten en anders andere op het forum te helpen soms probeer ik het zelfs terwijl ik het eigenlijk niet kan kan maar ja ik vind dat iedereen moet worden geholpen
Reputatie 2
Badge +9
Ik ben hier gekomen omdat ik last had van stemmen en suïcidaliteit. Ik had in de loop van dit jaar nog een ander acc aangemaakt om me gevoelens te splitsen zodat niet iedereen me zag als iemand die alleen maar dood wil. Dat acc heb ik laatst verwijderd, omdat het niet meer gebruikt werd.

En ik wou erg graag de rang topper behalen.

Gr:Mr. S
Ik was eigenlijk op zoek naar een forum voor mensen met autisme. Bij de zoekresultaten van Google kwam dit forum ook naar boven. Dit forum zag er veel beter uit dan dat andere forum, dus ben ik hier maar begonnen. Is een beetje uit de hand gelopen, lol.
Ik ben hier 3 jaar geleden, toen met een ander account, gekomen. Ik voelde me toen vaak somber en deed mij anders voor dan ik was om ervoor te zorgen dat ik vrienden had. Ik ben toen mijn gevoelens gaan googelen en zo kwam ik hier.
Ik ben hier gekomen omdat ik een keertje iets op google opzocht vervolgens zag ik er een topic over van de kindertelefoon, ik klikte daar op. Ik had wel al iets gehoord over de kindertelefoon, maar ik wist niet dat ze een forum hadden. Een aantal maanden erna besloot ik weer op het forum te gaan, maar dan ook echt een account aan te maken. En nu ben ik hier!
Tja, hoe ben je hier gekomen. Dezelfde vraag als waarom halogeenlampen geel zijn.

Nee, grapje. Ik ben depressief en heb met de kindertelefoon gechat. Toen spitte ik nog even rond op het forum, en tada. xAlpha was ontstaan (nou ja, eerst onder een andere naam 🙂 )

x Alpha
Wow, zoveel verschillende dingen en dan toch allemaal zelfde forum. I like itt
Echt gekke liefde naar alle people hiero.

Tnxx voor de reacties

Xxx
Hey,

ik ben hier terecht gekomen vanwege mijn thuis situatie. Ik wou heel graag het huis uit, maar wist niet of dat mogelijk was en hoe. Ik heb toen meerder topic's gelezen over mensen die ook veel problemen ect. thuis hebben, maar er zat niet echt iets tussen zoals ik had. Ik heb toen overwegen om een topic te maken, had wel een account gemaakt maar de topic niet. Even later kwam ik weer in een depressie terecht en wou weer zelfmoord plegen. Toen heb ik wel een topic gemaakt. Sindsdien ben ik hier actief, het ene moment meer dan het ander. Het is net hoe het uitkomt.


Groetjes,
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Ik kwam hier eerst omdat ik een ander soort geloof heb dan de meeste mensen. Ik wou mijn geloof in een beter daglicht zetten. Daarna heb ik het account verwijderd omdat mensen misschien wisten wie ik was. En nu ben ik weer terug maar nu voornamelijk voor mijn pro suïcidaliteit. En hier en daar ga ik proberen mensen advies te geven. (helpen dus).

^
Future
Hey!

Ik was op het internet aan het ronddwalen om meer info te krijgen over zelfbeschadiging. Op een gegeven moment kwam ik terecht bij een topic over dit onderwerp op dit forum. Na meerdere dingen op het forum te lezen heb ik besloten een account aan te maken om anderen om hulp te vragen en hopelijk ook helpen.

Groetjes, Anoniempje
Reputatie 5
Badge +4
ik zocht andwoorden op mijn vragen

Reageer