Vraag

Hoe weet je of iemand geband is?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

Ten eerste hoop ik dat dit topic gewoon toegestaan is, want het is gewoon een vraag. Ik had hem ook al in een ander topic gesteld maar dat topic is verwijderd voordat ik het antwoord kon lezen.

De laatste tijd is er veel gedoe rondom mensen die geband en unband (moeten) worden. Maar hoe kan je weten of iemand geband is?

Laat maar weten als je er ideeën over hebt! Alvast bedankt.


13 reacties

Ik weet ook niet zo zeker hoe je weet of iemand geband is. Sommige mensen zeggen iets over de badges. anderen over dat ze hun een tijdje niet actief gezien heeft. Ik snap er ook weinig van hoe je het moet ontdekken.  Misschien de moderatie ???? @Laura _  @Marieke ???? 

 

Ik kijk dus goed naar de reacties

Lunaaaa

Weer een check……… We hebben je topic of reactie ontvangen. Na een check door een moderator wordt deze geplaatst…..

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Dat is wel een goede vraag. Ik had dit ook ergens gevraagd en ik zou het ook handig vinden. Want  soms typ je berichten of reageer je op iemand en dan is die gene geband.  Terecht of niet daar blijf ik buiten, maar wij kunnen dat niet zien. En ik zelf wordt soms ook bezorgd om iemand als je een tijdje niks meer hoort :(   Maar tot nu toe kun je het niet zien aan iets. En ik zou beleefd willen pleiten voor tijdelijke bans, dat schrikt al genoeg af en geeft mensen een extra kans. Velen bedoelen het echt niet slecht :)

Groetjes liefs Julian X

Hey @J8j8 ,

 

Wat een goeie vraag! Ik weet het antwoord hierop niet precies, maar ik geef hem door aan de community manager en we komen er zo snel mogelijk op terug. 

 

Groetjes,

Evie (de Kindertelefoon)

Volgens mij kun je niet zeker weten dat ze Geband zijn, totdat je het ze vraagt

Reputatie 7
Badge +3

Hoi, 

Ten eerste hoop ik dat dit topic gewoon toegestaan is, want het is gewoon een vraag. Ik had hem ook al in een ander topic gesteld maar dat topic is verwijderd voordat ik het antwoord kon lezen.

De laatste tijd is er veel gedoe rondom mensen die geband en unband (moeten) worden. Maar hoe kan je weten of iemand geband is?

Laat maar weten als je er ideeën over hebt! Alvast bedankt.

Hallo @J8j8 

 

Je vraag is zeker toegestaan hoor. Je bent op zoek naar informatie en verduidelijking en dat is uiteraard prima. Op dit moment kun je niet zien of iemand geband is en doen wij ook geen uitspraken over andere gebruikers. Daardoor kun je nu dus niet weten of iemand geband is.  

 

Oké bedankt voor het antwoord 

Het lijkt mij wel handig om te kunnen zien of iemand geband is, is het geen mogelijkheid om dat bij een account van een geband persoon te zetten?

Reputatie 7
Badge +3

Dat is een terechte vraag.  Het laten zien van een ban heeft voor- en nadelen. Als je ziet of iemand geband is hoef je niet meer in twijfel te zijn of te wachten op een reactie die niet meer kan komen. Aan de andere kant geven we daarmee een stukje informatie over andere gebruikers, dat is iets wat wij eigenlijk niet doen. Het roept soms ook vragen op over waarom iemand een ban heeft gekregen, waar we ook niets over kunnen zeggen, behalve dat je er op mag vertrouwen dat we niet zomaar een ban geven én dat een gebruiker dan ook een klacht kan sturen.

Ik snap de behoefte wel en ik ga dit nog een keer met een aantal mensen van De Kindertelefoon bespreken. 

Bedankt !

Naar mijn mening geven jullie niet echt informatie over een persoon door te zeggen dat iemand geband is. Deze informatie houdt geen verband met iemands privé leven lijkt mij.

Ik heb dit gevonden . 

Maar ik zie geen verschil 

 

Luna

Helaas weten we dat niet.  Ik van mezelf ook niet. Ik hou van jullie allemaal !! Dikke lieve kus. 😘

Als je drie officiële waarschuwingen hebt wordt je geband. Of als je forum regel 7 overtreedt. Anders kan je bij m’n topic kijken. In de reacties staat het uitgelegd 

Hoi @JooJootje

bedankt voor je antwoord. Wat ik me af vroeg is niet wanneer iemand wordt geband, maar of/hoe je kan zien of iemand anders geband is.

Reageer