??hoe topic verwijderen ??


  • Anonymous
  • 0 reacties
hoe verwijder je een topic ??

groetjes
...

11 reacties

volgens mij kan dat niet
Dat kun je niet.
Dat komt omdat ze willen dat de informatie ook voor anderen besschikbaar blijft.
Je topic kan alleen aangepast/verwijderd worden als deze in strijd is met de forumregels. Als dit niet zo is, dan blijft deze staan, zodat anderen het topic nog kunnen raadplegen of nieuw leven in kunnen blazen.

Zie forumregel 18:
18. De Kindertelefoon verwijdert geen topics
Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen. Een topic wordt alleen verwijderd als het in strijd is met de forumregels.
Reputatie 7
Badge +7
Beste happy77,

zoals hierboven al gezegd wordt, verwijderen we inderdaad geen topics. Wel kan je aanvragen om een paar sterk herkenbare details weg te halen, wanneer je bang bent dat je herkend bent door iemand. Het is natuurlijk altijd beter om dit soort herkenbare dingen nooit op het forum te zetten :-)
Mocht je een goede reden hebben waarom je bepaalde details weggehaald wil hebben, laat je dat dan even weten in dit topic? Dan zal een moderator je aanvraag beoordelen.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Eigenlijk zorgt het feit dat je geen topics meer kan verwijderen ervoor dat ik te bang ben om een topic aan te maken en om hulp te vragen.

Ik vind het nogal storend maar ik zie ook wel in waarom ze het doen.
@yourlocalghost,

als je geen topic "durft" te plaatsen, dan kun je altijd nog chatten of bellen met de Kindertelefoon.

Kijk ff op https://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/ voor de tijden en regels. Het is gratis en anoniem.

Je hebt dan alvast een alternatief waar je je (paas)ei kwijt kunt :)

Je kunt later dan altijd nog beslissen of je een topic durft te plaatsen. Je bent hier als forumlid sws anoniem en zolang je niet te veel unieke gegevens over jezelf vertelt, zullen anderen je niet zo snel herkennen aan je topic, denk ik.

Groetjes,
M&M's
@Marieke van de Kindertelefoon,

Als ik zo’n vraag als in dit topic zie staan, dan vraag ik me altijd gelijk af “welk topic zou de TS dan willen verwijderen?”

Dus, ik ging ff kijken en met 2 topics incl. deze was de keus niet zo moeilijk voor mij.

En ik snapte ook gelijk de reden toen ik het topic bekeek.

Het topic voldoet niet aan de regels van de KT en daarom heeft iemand bij de KT, ergens tussen 22 maart en gisteren, wsch beslist om de mogelijkheid om er op te reageren, geblokkeerd.

Wel jammer dat er nog gewoon contactgegevens te lezen zijn 🙂.


@maaikehappy7,

Ik durf er een paasei om te verwedden dat het topic toch verwijderd wordt en als dat niet zo is, dan zal het op zijn minst aangepast worden. Ik denk dat je daar ook wel mee zou kunnen leven, toch?

Groetjes allemaal 🙂,
M&M’s
Er worden hier geen topics verwijderd
@Dini,

ik zet er een paasei op in van wel, in dit geval 🙂 ;)

En die schenk ik dan gelijk aan een goed doel: de KT

Groetjes,
M&M's
Hij wordt in ieder geval aangepast, want er staan contactgegevens in. Verder snap ik in dit geval ook niet de meerwaarde van het wel laten staan van het topic. Het topic is namelijk tegen de forumregels. Dat is dus een groen vinkje bij voorwaarden om je topic te laten verwijderen.
Badge +4
Beste Happy77

Ik heb je topic verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6 en 7:
6. Plaats in je bericht geen persoonsgegevens
Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Geef alleen je voornaam of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke.

7. Dating is niet toegestaan
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.


Bedankt allen voor jullie scherpe blik, dit topic had inderdaad eerder verwijderd moeten worden.

Groetjes Suzanne

Reageer