Vraag

Hoe stop ik de mails?

• 1 October 2017
  • 8 reacties
  • 756 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag dat de mails stoppen aangezien mijn ouders me mail kijken, hoe kan ik dit doen?

8 reacties

Hoi Anoniem33,

Zou je misschien kunnen uitleggen wat voor soort mails je bedoelt? Dan kunnen we het voor je uitzoeken.

Groetjes Mirjam van de Kindertelefoon
Als iemand reageert op mijn topic dat ik er een mail van krijg
Badge +2
Hi Anoniem33,

Bedankt voor het verduidelijken. Ik zie dat dit bij ' instellingen' niet zo aan te passen is.
We zullen voor je navragen of dit op een andere manier kan.

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
Ik heb ook zoiets dergelijks gehad.
Als het goed is moet je bij je instellingen "Ontvang notificaties van je favorieten" en "Voeg topics automatisch aan favorieten toe" op "nee" zetten.
Badge +2
HI Menspersoon,

Bedankt voor je tip! Dat kan Anoniem33 in ieder geval al proberen.
Mochten wij nog iets anders vinden dan laten we dat weten.

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
Hi Anoniem33,

het is heel simpel.

@MensPersoon heeft het hierboven al uitgelegd:
bij je instellingen "Ontvang notificaties van je favorieten" op "nee" zetten. De notificaties zijn de mailtjes, dus die krijg je dan niet meer.
Ik zou in tegenstelling tot @MensPersoon "Voeg topics automatisch aan favorieten toe" op "ja" laten staan, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Het heeft niks met mailtjes te maken, nou ja, slechts indirect. Als je favorieten lijst leeg is, zijn er geen topics waar er notificaties over gestuurd kunnen worden, maar ok. Maar er zijn voordelen om het op "ja" te laten staan, zoals ik nu uit ga leggen. Ook zou ik "Toon aantal nieuwe reacties" op "ja" zetten. Als je deze allebei op "ja" hebt staan is het gemakkelijker om even de topics die je volgt (= favorieten) te checken en zie je in één oogopslag of er nieuwe reacties op zijn binnen gekomen. Om dit te kunnen zien klik je eenvoudig (nadat je ingelogd bent) op "Favorieten" (rechts op je scherm op de desktopversie, weet niet of mobiele versie er precies zo uitziet) onder je gebruikersnaam en dan zie je al je favoriete topics en in oranje het aantal nieuwe reacties per topic. De laatste, nieuwste reacties staan bovenaan. Lijkt me handig, omdat je over nieuw geplaatste reacties geen mailtjes meer krijgt en dan hoef je niet te zoeken op welke topics er gereageerd is sinds de laatste keer dat je die topics hebt bekeken.

groetjes,
M&M's
Hoi !
Je kan inderdaad zoals het hierboven beschreven is de meldingen uit zetten , maar is het misschien niet handig als je een eigen e-mailadres maakt ? Dit kan met jouw naam zijn , maar ook gewoon een nietszeggende naam zoals ''anoniem123@x.com'' of zoiets .
Hoe dit moet kan je altijd op internet zoeken .
Succes !
Groetjes , Lot
Bedankt voor het helpen allemaal!

Reageer