hoe maak je een nieuw topic?

  • 6 March 2016
  • 9 reacties
  • 1082 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik had nog even een vraagje voor de kindertelefoon. Want hoe maak je een forum?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste Baukje12,

bedoel je met jouw vraag, hoe je een nieuw topic aan kan maken?
Als je een account hebt, dan kan je op het forum een hoofdonderwerp aanklikken, zoals 'pesten', of 'school en studie'. je krijgt dan een nieuwe bladzijde te zien. Bovenaan de bladzijde staat dan 'nieuw topic aanmaken'. hierin kan je jouw topic kwijt. die staat dan meteen bij het goede onderwerp.
ik hoop dat ik jouw vraag zo heb beantwoord?
vriendelijke groet, Mariska (de kindertelefoon)
Bedankt!
Beste Baukje12,

bedoel je met jouw vraag, hoe je een nieuw topic aan kan maken?
Als je een account hebt, dan kan je op het forum een hoofdonderwerp aanklikken, zoals 'pesten', of 'school en studie'. je krijgt dan een nieuwe bladzijde te zien. Bovenaan de bladzijde staat dan 'nieuw topic aanmaken'. hierin kan je jouw topic kwijt. die staat dan meteen bij het goede onderwerp.
ik hoop dat ik jouw vraag zo heb beantwoord?
vriendelijke groet, Mariska (de kindertelefoon)


Ik snap deze uitleg niet ? want als ik dit doe dan zie ik niet ergens boven aan 'nieuw topic aanmaken'
Hey Pikachu
Het is zo, dat als je ingelogd bent je rechtsboven het 1e bolletje moet drukken, het is een zwart bolletje met een wit vierkant erin en een potloodje, zie je het? Daarmee kan je een nieuw topic maken
Greetz Angovis
@angovis is dat op mobiel of op desktop?

Bij mij staat, op desktop/laptop, op een willekeurig onderwerp bijv. seksualiteit of lichaam en gezondheid en zo bij iedere categorie: rechtsboven (net onder bv. seksualiteit) en rechtsonder aam de pagina een oranje vlak met daarin de tekst "Maak een nieuw topic aan".
Als je daar op klikt kun je een nieuw topic starten. En ik gebruik Internet Explorer.
Ik weet niet hoe het op een andere browser of Apple of mobiel is, misschien is dat wel anders.

@Pikachu
misschien helpt deze uitleg en die van @angovis je verder
@JJBOY
Op mobiel
Zoals je deze hebt gemaakt...
Je kunt het ! (Gezien deze topic)
Hoe verwijder ik een topic?

Reageer