Vraag

hoe lang zitten jullie op de kindertelefoon forum?

  • 12 January 2019
  • 8 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
hey,

ik ben benieuwd hoe vaak jullie op de kindertelefoon forum zitten,en hoe jullie hier zijn gekomen
en hoe lang zitten jullie er per dag op?

8 reacties

Hey,

hoe mensen hier gekomen zijn kan je vinden in de topic: Hoe zijn jullie hier gekomen?.

Het scheelt heel erg per dag hoeveel ik op het forum zit. Het ligt vooral aan hoeveel tijd ik heb.

Groetjes,
Je kunt mij hier zo ongeveer elke dag vinden, dus dat is natuurlijk leuk.
En hoe lang ik er mee bezig ben ligt aan de dag en hoeveel "onderzoek" ik moet doen voor mijn reacties.
Reputatie 5
Badge +4
@MensPersoon hoe oud ben je?
eb mij kan je hier ook bijna elke dag vinden vind het ook leuk om tedoen
meestal elke dag en gemiddeld 5 reacties per dag is berekend
Hoi,

Mij kun je hier ook iedere dag vinden. Soms ben ik alleen bezig om "actieve topics" te beantwoorden. Dus topics waar ik op heb gereageerd en waar nu een nieuwe reactie op is. Soms plaats ik ook een paar nieuwe reacties. Soms een hele hoop nieuwe reacties.

Als je wil weten hoe lang iemand al actief is, kun je gewoon op het desbetreffende profiel drukken. Daar staat de datum waarop diegene lid is geworden van het forum (al was dit geen vraag van je, maar wellicht wel iets interessants).

Gr. Pin
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Ik kijk elke dag wel even op het forum. Gewoon om te lezen wat er allemaal gebeurd. Vooral de 'grote' forumgebruikers en hun topics lees ik dan even. Gewoon om op de hoogte te blijven.

Ik zeg meestal niet heel veel hier. Voornamelijk me eigen topic en hier en daar andere. Dus qua reageren denk ik 2/3x per week een paar reacties.

Vorig jaar met een ander soort acc. Kwam ik zowat elke dag hier en reageerde ik ook behoorlijk veel. Maar met dit account doe ik het rustig aan.

Ik ben hier voor het eerst gekomen vanwege mijn suïcidaliteit. Ik zat toen echt in de put en wist niet hoe ik dat kon oplossen daarnaast had ik nog andere problemen waar ik mee zat als iets met paranormaal. Later maakte ik een ander acc aan vanwege mijn interesse in een geloof, wat nu ook mijn huidige geloof is. Daar kwam het een en ander van haat op af, of mensen die het niet prettig vonden dus had die weer verwijderd.

En nu sinds december ben ik weer terug met dit account. Begin beetje opnieuw, laat me interesse qua geloof op de achtergrond.

^
Future
Drie jaar geleden heb ik mijn eerste account hier aangemaakt. Ik bezoek het forum gemiddeld twee tot drie keer per week. Hoe lang ik erop zit verschilt erg. Soms lees ik de topics alleen en geef ik mensen waar ik het mee eens ben een klavertje. Op andere momenten laat ik wel reacties achter, dan hangt het er verder nog vanaf hoeveel onderzoek ik doe.

Hallo lorenzo :)

Ik heb mijn account 6 dagen geleden gemaakt maar ik heb daarvoor al veel meegelezen op het forum. Ik bezoek het forum iedere dag. Soms slechts 30 minuten op een dag, andere dagen een paar uur.

-Dr8gon99

Reageer