Vraag

hoe kan je een topic “beantwoord” maken?

  • 10 May 2022
  • 8 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen! 
Ik heb even een vraag. 
hoe kan je een topic beantwoord maken? Ja kan dat namelijk maar ik weet niet hoe… weet iemand hoe dit moet? 


8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, 

 

Dat is een goede vraag. Alleen weet ik daar zelf het antwoord niet op, dus ik zal deze vraag ook doorsturen naar de community manager. 

 

Groetjes

Joram/De Kindertelefoon

Oh oké, bedankt!! 

Reputatie 3
Badge +1

Je kan het niet meer.  Je kon zelf als een topic starter of moderator De Beste Antwoord mankeren, maar nu niet meer. Als iemand jouw reactie als de beste heeft gemankeerd heb je een topic beantwoord.   Het komt door dat ze vinden dat ieder antwoord heel goed is.  @xLotx   heeft heleboel topics beantwoord zie je bij haar profiel. Ik vind wel best knap van haar.

 

Bron : TheMightSlayer 

Kijk maar naar zijn reactie. En het verbaasd me dat @Joram het niet wist. Maar het kan. Ik wist het ook niet zo goed…

Dat was vroeger een functie op het forum. Maar dat hebben ze uiteindelijk verwijderd. Omdat er geen '’beste antwoord'’ is en iedereen zijn antwoord evenveel waard is geloof ik.

 

Crazygirl_

 

Oh oké, Jammer! Bedankt voor je antwoord! 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @JooJootje 

Dit is helaas niet meer mogelijk, zelfs niet bij 6 jaar oude topics. 

@Crazygirl_  die laatste zin had niet schuin gedrukt gehoeven, het is namelijk de grootste reden dat ze het weggehaald hebben. 

Groetjes DaVinci

Reputatie 3
Badge +1

@DaVinci 

Wat bedoel je ? Wat is er mis met mijn zin ? Wat hebben ze weggehaald ? De tekst was niet van mij , maar van TheMightSlayer.

Reputatie 7
Badge +4

oja je quote hem, sorry niet opgevallen.

Fijne dag verder

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JooJootje ,

 

wat hierboven wordt gezegd, klopt. Een tijd geleden is de optie ‘ markeer als beste antwoord’  uitgeschakeld, omdat er niet 1 beste antwoord hoeft te zijn op een vraag of probleem. Alle antwoorden kunnen iets toevoegen.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer