hoe kan ik antwoord op iemand geven?
A
als ik bij iemand antwoord wil geven kan dat niet en geeft hij aan dat ik geen dubbel bericht mag plaatsen
A
Oh laat maar
A
Beste James4545,
Is het inmiddels gelukt?
Groeten,
Twan
Is het inmiddels gelukt?
Groeten,
Twan
A
Ja het is gelukt het blijkt dat je afentoe je pagina moet verversen voor je ziet dat je eigen reactie er staat
A
James4545,
Als er staat dat je je reactie niet dubbel kunt plaatsen, staat je reactie er al, maar is dat voor jou niet zichbaar. Fijn dat je ons zo goed wilt helpen.
Succes.
Als er staat dat je je reactie niet dubbel kunt plaatsen, staat je reactie er al, maar is dat voor jou niet zichbaar. Fijn dat je ons zo goed wilt helpen.
Succes.
A
Bedankt annelyn ik had dat verhaal zostraks van jou gelezen best heftig hoor succes daarmee en ik hoop dat je je stukken beter voelt
A
Bedankt annelyn ik had dat verhaal zostraks van jou gelezen best heftig hoor succes daarmee en ik hoop dat je je stukken beter voelt
A
James4545,
Dankjewel voor het lezen. Fijn dat je zo met me mee leeft. Jij ook heel veel sterkte met je probleem!
Dankjewel voor het lezen. Fijn dat je zo met me mee leeft. Jij ook heel veel sterkte met je probleem!
A
Heel erg bedankt
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.