Mijn handtekening is veranderd wie heeft het gedaan help ik sta voor een raadsel!!!!
Wilhelmavemela.
Mijn handtekening is veranderd wie heeft het gedaan help ik sta voor een raadsel!!!!
Wilhelmavemela.
Hallo allemaal,
helaas is dit topic een chat aan het worden, daarom wordt het topic nu gesloten.
Een fijne avond,
groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
Ik hoop dat dit bericht mag maar kunnen jullie alsjeblieft mijn laaatste topic lezen
Nou even terug naar de ónderwerp ....
Oeps !!! Ik heb ze getagd . Oeps !! Zijn jullie wakker geworden omdat ik jullie hebben getagd ??
Tja... laten we het erop houden dat er mensen Geband worden, er geprotesteerd en gestaakt werd, dat mensen elkaar op snapchat hebben gekregen en dat mensen een crush op elkaar hebben hier.
Lang geleden dat ik op dit forum heb gezeten, is er iets veranderd bij mensen laatste tijd?
Emma
Nee geen screenshot:( iemand anders misschien?
Wilhelmavemela.
Wilhelmavemela.
Hey, sorry voor late reactie...
Maar ik had dansoptreden
enz en had geen wifi en 4g
Ik vind het echt spijtig
Groetjes hanneke😘😘
Dat waren de namen die ik onthouden had van je lijstje
Nee helaas niet mijn wachtwoord is door de KT aangeboden dus die gebruik ik lekker. Heb wel over nagedacht zoiets te doen maar van mijn vader mocht ik mijn wachtwoord niet veranderen:(
Wilhelmavemela.
Emma
Ik heb helemaal niks gedaan 🤨 ik was bezixh om mijn schaam haar voor de 1e keer te scheren!! Het lukte wel goed vind ik. Wel een paar haartjes bleven achter maar het ging wel goed :D
Wacht even .... even denken.... je handtekening was veranderd na dat je gevraagd heeft om toch vrienden te zijn met
Emma
Sorry was in wanhoop ik zal morgen mijn mail checken. Die moderator is vast aardig als hij/zij zegt dat ik een hulp vol meisje ben. En sorrry
Wilhelmavemela.
Haha !! Het klinkt zo grappig
Heeft iemand mijn wachtwoord gehackt?! Is dit een grap? Iemand van de moderatie?
Wie??!
Wilhelmavemela.
Ik vond dit ook heel raar, ik keek even op je acc en opeens stond mijn naam daar.. ik vond dat raar.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.