Heel verhaal geschreven, nooit geplaatst


Reputatie 3
Badge +1

Heb 2 dagen geleden een heel verhaal geschreven, waar NIKS zorgwekkends in staat, t ging letterlijk over t feit dat ik bi ben, wat toch niet zo bijzonder is.. En toen k het wilde plaatssen moest t eerst gecontroleerd worden, vervolgens zijn we dagen verder en tis gwn nooit geplaatst

zeer matig


14 reacties

Tuurlijk is het niet geplaatst. De moderatie is sowieso zeer matig tot zelfs slecht hier naar mijn mening. Dus dit verbaast mij niks. Het wordt echt tijd voor betere moderatie op dit forum.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +9

Misschien een mailtje sturen naar KT?

Moderatie is idd niet geweldig laatste tijd

Reputatie 6
Badge +3

@why live if you can die xD 

Wat vervelend om te horen dat je bericht niet geplaatst is. We hebben gekeken of we een bericht door jou geplaatst op 12 maart konden terugvinden. Dit bericht zien wij niet. Wat hier mis is gegaan, kan ik helaas niet achterhalen. Ik hoop dat je je bericht nogmaals wilt plaatsen.

Groetjes,

Carolien

Ik ben wel benieuwd naar je verhaal

 

Zelle

Reputatie 3
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik ookk

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben wel benieuwd naar je verhaal

 

Zelle

Hahaha nou ik weet niet meer precies wat ik allemaal geschreven helaas maar basically was t gwn over dat ik echt een insane crush heb op zo'n chick uit mn Nl klas lmao, en dat ik dat zo aan mn vriendinnen vertelde maar dat zij dan altijd zeggen "ja zij is zo knap je wil haar toch echt zijn” like nope ik wil haar xD, niet haar zijn

Maar ja met mn vriendinnen praat ik dus niet zo veel over de meid(en) die ik leuk vind omdat ze niet snappen hoe je echt verliefd kan zijn op een vrouw lmao, boring straights lol (all jokes, no disrespect, luv them).. En met mn jongens vrienden praat ik wel vaker over chicks enzo maar meer voor de grap, vgm snappen die gasten ook nog niet helemaal hoe mijn seksualiteit werkt ofzo lmfaoo

maar no stress vodka fles, nothing on the hand  alles flex xD

dat was t een beetje vgm lmao

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben wel benieuwd naar je verhaal

 

Zelle

Ik ookk

weer heel verhaal getypt in deze comments, weer naar de moderator gestuurd… k heb t ditkeer wel gekopieerd dus hoef t niet nog n keer te typeeee lmao

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben t eens met @TheMightySlayer .. 

We zouden wel wat meer mogen doen..  en keuzes maken.. ala we iets willen plaatsen moet dat niet meteen moeten nagekeken worden bij elke forum.. ik vind dat een beetje irritant.

 

Xx een hulpvol meisje 

Ik ben wel benieuwd naar je verhaal

 

Zelle

Ik ookk

weer heel verhaal getypt in deze comments, weer naar de moderator gestuurd… k heb t ditkeer wel gekopieerd dus hoef t niet nog n keer te typeeee lmao

 

Hopelijk komt het snel . Echt slim dat je het gekopieerd heeft . Als het niet komt kan je nog een keer maken. Ik ben ook bi

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben wel benieuwd naar je verhaal

 

Zelle

Hahaha nou ik weet niet meer precies wat ik allemaal geschreven helaas maar basically was t gwn over dat ik echt een insane crush heb op zo'n chick uit mn Nl klas lmao, en dat ik dat zo aan mn vriendinnen vertelde maar dat zij dan altijd zeggen "ja zij is zo knap je wil haar toch echt zijn” like nope ik wil haar xD, niet haar zijn

Maar ja met mn vriendinnen praat ik dus niet zo veel over de meid(en) die ik leuk vind omdat ze niet snappen hoe je echt verliefd kan zijn op een vrouw lmao, boring straights lol (all jokes, no disrespect, luv them).. En met mn jongens vrienden praat ik wel vaker over chicks enzo maar meer voor de grap, vgm snappen die gasten ook nog niet helemaal hoe mijn seksualiteit werkt ofzo lmfaoo

maar no stress vodka fles, nothing on the hand  alles flex xD

dat was t een beetje vgm lmao

 

oohh hijs geplaatst eindelijk lmaoo

 

Ik ben wel benieuwd naar je verhaal

 

Zelle

Hahaha nou ik weet niet meer precies wat ik allemaal geschreven helaas maar basically was t gwn over dat ik echt een insane crush heb op zo'n chick uit mn Nl klas lmao, en dat ik dat zo aan mn vriendinnen vertelde maar dat zij dan altijd zeggen "ja zij is zo knap je wil haar toch echt zijn” like nope ik wil haar xD, niet haar zijn

Maar ja met mn vriendinnen praat ik dus niet zo veel over de meid(en) die ik leuk vind omdat ze niet snappen hoe je echt verliefd kan zijn op een vrouw lmao, boring straights lol (all jokes, no disrespect, luv them).. En met mn jongens vrienden praat ik wel vaker over chicks enzo maar meer voor de grap, vgm snappen die gasten ook nog niet helemaal hoe mijn seksualiteit werkt ofzo lmfaoo

maar no stress vodka fles, nothing on the hand  alles flex xD

dat was t een beetje vgm lmao

 

oohh hijs geplaatst eindelijk lmaoo

 

Ben benieuwd naar 

Ik ga meteen naar kijken

Maar ik ziet nog steeds niks . Kan je een reactie er in plaatsen????

Reputatie 3
Badge +1

Maar ik ziet nog steeds niks . Kan je een reactie er in plaatsen????

Had ik gedaan, niet te zien? das raar…

 

Reageer