Gouden Gids badge

  • 8 February 2023
  • 15 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Kreeg gisteren de Gouden Gids badge maar ik zit nog niet aan de 1000 comments. 🤔

Edit: oeps, verkeerde topic. Heeft natuurlijk niks met forumregels te maken


15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 ,

 

@Mij_niet_gezien  heeft 'm gisteren ook gekregen die had toen iets van 960 comments….

Staat het ergens dat je die bij 1000 krijgt of dacht je dat?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 ,

 

ik gok erop dat je er wel 1000 hebt gepost, maar er misschien hier en daar een paar verwijderd zijn, zoals bv als je schrijft dat een reactie nog gecheckt moet worden ofzo en dat de KT die dan later weghaalt.

Dus dat de teller die bijhoudt of je een gouden gids verdient, niet klopt met het werkelijke aantal posts….

Een vraagje voor de forumbouwers denk ik…

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +19

@tim16 dat wat @MickeyMouse zegt klopt waarschijnlijk. Ik had hem ook al voordat ik 1000 reacties had geplaatst. Wss zijn er gwn een paar topics en berichten verwijderd.

Reputatie 7
Badge +14

@jaivy ,

 

bij @tim16  een paar...

en bij @Mij_niet_gezien  ietsjes meer 😂

of denk je zelf dat dit niet klopt…

 

Gr. MickeyMouse

 

hoi @jaivy 😉 EDIT: dat je dat nog weet, was je zo verbaasd toen het gebeurde of heb je gwn een heel goed geheugen 😄

Reputatie 7
Badge +19

@MickeyMouse  Ik denk wel dat het klopt want het is niet gek dat het bij mij_niet_gezien er veel minder zijn, aangezien zij een periode heeft gehad dat ze ontzettend veel reageerde maar ook wel veel niet inhoudelijke reacties gaf waarvan ik denk dat er veel verwijderd kunnen zijn. But thats fine tho.

en ik herinner het me gwn nog… idk heb sws wel een redelijk goed geheugen 

Reputatie 7
Badge +17

@tim16 ,

 

ik gok erop dat je er wel 1000 hebt gepost, maar er misschien hier en daar een paar verwijderd zijn, zoals bv als je schrijft dat een reactie nog gecheckt moet worden ofzo en dat de KT die dan later weghaalt.

Dus dat de teller die bijhoudt of je een gouden gids verdient, niet klopt met het werkelijke aantal posts….

Een vraagje voor de forumbouwers denk ik…

 

Gr. MickeyMouse

 

@MickeyMouse dat zal het wel zijn ja. ff niet aan gedacht

Reputatie 7
Badge +3

@tim16 , @jaivy  en @MickeyMouse 

 

Deze berichten in een nieuw topic samengevoegd. 

 

De teller houdt inderdaad geen rekening met eventueel verwijderde berichten. Je zou kunnen stellen dat je die berichten nou eenmaal ook gemaakt en geplaatst hebt dus dat die net zo goed meetellen, ook al verwijderen wij die om bepaalde redenen. 

 

Groet,

 

Luuk

 

Reputatie 7
Badge +17

@Luuk bedankt voor het aanmaken van het topic en het antwoord.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Luuk  en de rest ook natuurlijk,

 

De teller houdt inderdaad geen rekening met eventueel verwijderde berichten.

dus je kunt ook geen badges kwijtraken als bv iemand z'n hele topic, waarin je veel gepost heb laat verwijderen…..

eens gekregen is voor altijd houden toch, die badges

btw geldt dat ook voor topics? ik weet toevallig iemand de Open Boek badge heeft gekregen en als er nu een topic van hem verwijderd wordt, mag hij die Open Boek Badge dan ook gwn houden? Want dat is een andere teller dan de geposte berichten teller….of weet je dat zo niet...

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Neem aan dat die teller voor topics precies hetzelfde werkt. Dat je badges kunt kwijtraken lijkt me niet waarschijnlijk.

Reputatie 7
Badge +9

Gefeliciteerd met 1700 optocht naar de 2000🥳

Reputatie 7
Badge +17

Haha, thnx. 2000 gaat wel lukken met dit tempo😂

Reputatie 7
Badge +12

@tim16 ,

 

ik gok erop dat je er wel 1000 hebt gepost, maar er misschien hier en daar een paar verwijderd zijn, zoals bv als je schrijft dat een reactie nog gecheckt moet worden ofzo en dat de KT die dan later weghaalt.

Dus dat de teller die bijhoudt of je een gouden gids verdient, niet klopt met het werkelijke aantal posts….

Een vraagje voor de forumbouwers denk ik…

 

Gr. MickeyMouse

 

Ik denk inderdaad dat @MickeyMouse Het goed heeft en dat je wel 1000 reacties hebt geplaatst, maar dat er een paar van zijn verwijderd.

 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

@OnlyMe Ja, weet wel zeker dat dat het was. Ach ja, zit inmiddels bijna aan 2000.😅

Reputatie 7
Badge +12

Das mooi, zet hem door he😉.

-OnlyMe.

Reageer