Hallo Kindertelefoon,
Ik was vandaag mijn profiel aan het bijwerken toen me iets opviel.
Je hebt namelijk bij je geslacht twee keuzes: jongen of meisje. Maar wat nu als je transgender bent of je wilt jezelf niet identificeren als jongen of meisje? Wat vul je dan in?
1 op de 100 mensen is transgender. Aangezien dit toch 150 van jullie forumleden op dit moment aangaat, is het misschien een idee om hier een keer naar te kijken?
Kan me namelijk voorstellen dat dit een struikelblok is voor sommige mensen. Als je bijvoorbeeld nog niet in transitie bent en niet goed weet of je jezelf nou als jongen of meisje moet identificeren.
Bij de site van 113online hebben ze bij geslacht drie keuzes: man / vrouw / transgender. Ik vond het zelf wel mooi om te zien dat ze hier rekening mee houden.
Hopelijk willen jullie er een keer over nadenken.
Groetjes!
Geslacht aangeven
A
Hallo Pannenkoek,
Bedankt voor je suggestie! Ik vind het een goed idee, en ga dit doorgeven aan het management.
Fijne avond!
Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
Bedankt voor je suggestie! Ik vind het een goed idee, en ga dit doorgeven aan het management.
Fijne avond!
Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
A
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig; hoe staat het er ondertussen mee?
A
Hoi Pannenkoek,
Je voorstel is doorgegeven aan het bedrijf dat het forum heeft gemaakt. Zij maken ook forums voor veel andere grote bedrijven. Ze hadden deze vraag nog niet eerder gekregen, maar vonden dit een heel goed voorstel! Ze gaan er dus over nadenken.
Op dit moment is het nog niet mogelijk om meerdere opties toe te voegen. Wij hopen dat dit in de toekomst wel mogelijk wordt!
Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Je voorstel is doorgegeven aan het bedrijf dat het forum heeft gemaakt. Zij maken ook forums voor veel andere grote bedrijven. Ze hadden deze vraag nog niet eerder gekregen, maar vonden dit een heel goed voorstel! Ze gaan er dus over nadenken.
Op dit moment is het nog niet mogelijk om meerdere opties toe te voegen. Wij hopen dat dit in de toekomst wel mogelijk wordt!
Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
A
Dit zou idd wel tof zijn! K ben zelf transgender, maar identificeer me gewoon als jongen, maar voor de mensen die zich geen van beide of allebei voelen zou t wel tof zijn. Nice dat je daar aan dacht Pannenkoek!
A
Dat vind ik echt een top idee
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.