Gepest Omdat Ik Op 9/11 Ben Geboren

  • 12 October 2016
  • 24 reacties
  • 989 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haii

Ik ben een turks meisje met een probleem! ik wordt gepest omdat ik op 9/11 ben geboren en nu noemen mijn klasgenoten mij een terrorist! en ik vind dat niet leuk is zit trouwens in de tweede. help! ik zit eraan te denken om zelfmoord te plegen.

Dit topic is gesloten

24 reacties

Hoi Dingdong,

Zelfmoord is nooit de oplossing! Echt waar. Er bestaan heus nog wel oplossingen, ookal zie jij die misschien niet.
Praat er met je mentor of vertrouwenspersoon over. Hij of zij kan met de pesters praten en ervoor zorgen dat ze niet meer pesten. Je kan het er ook met je ouders overhebben. Hun kunnen jou dan helpen of samen met jou naar de mentor gaan.

Ik denk trouwens dat je topic op de verkeerde plek staat, hij zou eventueel bij 'Pesten' kunnen of 'Emotionele problemen of gevoelens' kunnen horen.

Succes,

Je kan het!

Suzan (14) xx
@dingdong,

Geef het niet op!

Je bent een hartstikke knappe meid! Je problemen kunnen verholpen worden, echt! Geloof in jezelf en heb het er met je ouders of mentor over. Hierdoor kunnen je problemen weggaan. Echt waar!:)

Je ouders, familie of vriendinnen willen je echt niet missen. Doe het ook voor hun! Je kunt het, ik heb verstrouwen in je dat je problemen overgaan.

Je kunt het meid!:),

Suzan (14) xx
i want to




JK
ben jij een lekker ding?
of ben jij een lekker dong?
@ding en @dingdong,

Het is niet de bedoeling om via dit forum te daten. Daar wordt mee bedoeld dat je geen persoonlijke gegevens mag uitwisselen. Dit staat beschreven in de forumregels. Je kunt altijd nog even de forumregels doorlezen als je ze bent vergeten.

Suzan (14)
@suzannevdb

sorry
kill me *seeks friend somewhere els :/*
jhee @dingdong
@dingdong,

Het is niet de bedoeling om je nummer uit te wisselen. Dit staat beschreven in de forumregels. Je kunt ze altijd nog even doorlezen.

Ook is het niet de bedoeling om een chatgesprek te hebben.

Suzan (14)
more friends
@suzannevdb waar is dan de prive optie om met elkaar te praten op deze website? o ja die is er niet 😞
job is dik
Nee die is er niet
Niet zeuren
@ding en @dingdong
Als je hier alleen maar komt om dom te doen, doe dat dan ergens anders. Dit forum is bedoeld om mensen te helpen, zit je ergens mee, maak dan een topic aan zoals dit is begonnen rn ga erop door. De regels zijn er ook niet voor niks.

Ligt het aan mij, of lijkt het er sterk op dat deze 2 accouts dezelfe persoon zijn?
@ Pin

Zowel Ding als DingDong zijn geband vanwege het overtreden van de forumregels (waaronder regel 2, 4 en 6)
Oké, top.