Gebruikersnaam veranderen.

  • 28 February 2014
  • 30 reacties
  • 1109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kan ik mijn gebruikersnaam veranderen?

30 reacties

Beste Vraagteken,

In principe worden gebruikersnamen niet aangepast tenzij hier een belangrijke reden voor is, bijvoorbeeld in verband met je anonimiteit.

Met vriendelijke groet,
Maud (Kindertelefoon)
Ik wil de reden best zeggen, maar wel via een prive bericht.
hey Vraagteken,

Waar moet je naam in veranderd worden?

Groetjes de kindertelefoon
Doe maar: Vraagteken
Als die bezet is: .Vraagteken. (met die puntjes)

Zou dit topic ook verwijderd kunnen worden, zodat niemand mijn naam meer kan vinden. En zou in dit topic het laatste in 'Vraagteken' veranderd willen worden? http://forum.kindertelefoon.nl/relaties-liefde-31/durf-haar-niet-mee-vragen-11819/

Alvast heel erg bedankt!
De gebruikersnaam is .Vraagteken. geworden. Vraagteken was al bezet. Verder heb ik je oude naam veranderd in de verschillende topics.

Hartelijke groet,

Marieke M (de Kindertelefoon)
Harstikke bedankt!
De gebruikersnaam is .Vraagteken. geworden. Vraagteken was al bezet. Verder heb ik je oude naam veranderd in de verschillende topics.

Hartelijke groet,

Marieke M (de Kindertelefoon)


Wilt u asjeblieft mij naam ook veranderen want mensen uit mij klassen ddnken dat ik dat ben en het is zo kunt u hem veranderen plsss!!!!
Hoi,

In wat voor naam zou jij het willen laten veranderen?

Groetjes Larissa van de Kindertelefoon
Hoi iemand die geslagen wordt,

In wat voor naam zou jij het willen laten veranderen?

Groetjes Larissa van de Kindertelefoon


Uhmm doe maar _xxanoniemxx_
Hoi,

Ik heb je naam gewijzigd in _xxanoniemxx_.
Veel plezier nog op het forum.

Groeten,
Linda (Kindertelefoon)
Dankje wel
Zou u misschien mijn naam willen veranderen naar "Amnesia5SOS" ??
Beste Amnesia5SOS,

Wij veranderen gebruikersnamen alleen om belangrijke redenen. In jouw geval heeft het betrekking op je anonimiteit en hebben wij je gebruikersnaam veranderd.

Groetjes, Lotte de Kindertelefoon
Dankje wel!!
Hoi,

In wat voor naam zou jij het willen laten veranderen?

Groetjes Larissa van de Kindertelefoon


mag ik mijn naam ook veranderen hij is al ooit verander vanwege privacy maar nu ik erover nadenk vind ik het toch veiliger om nog te veranderen in 
LetMeHelpYou
Hoi dani,

Die gebruikersnaam bestaat al, dus die kunnen we je niet geven. Zou je nog een andere naam willen?

Groetjes Sasha,
De Kindertelefoon
Hoi dani,

Die gebruikersnaam bestaat al, dus die kunnen we je niet geven. Zou je nog een andere naam willen?

Groetjes Sasha,
De Kindertelefoon


oh dan doe maar iets als MakeItHappen
en als die bezet is dan doe maar iets als het maar annoniem is
Hoi MakeItHappen,

We hebben je gebruikersnaam veranderd. Om in te loggen, moet je nu deze nieuwe naam gebruiken.

Groetjes Sasha
De Kindertelefoon
Hallo, kan ik mijn gebruikersnaam laten veranderen in "Evwoef"? Dat is iets meer anoniem. Alvast bedankt!
Kunt u mijn naam ook veranderen? Het is meer dat ik me "thehulpelozekid"ooit noemde op school tegen een paar vrienden en noemt iedereen mij hopeloos ;'( En het doet me dus wel van binnen pijn als ik zo moet inloggen…Kan ik hem aub veranderen? ….
Ik snap wel dat dat pijn doet... Veel sterkte ermee op school
Badge +2
Hoi Evwoef,

Zoals je kunt zien hebben we jouw naam veranderd. Je kunt voortaan met je nieuwe naam inloggen.

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
Badge +2
Hoi ' ThehulpelozekKid' ,

We snappen dat je jouw naam graag wilt veranderen. We zouden het graag voor je regelen, als je ons vertelt waarin we het moeten veranderen.

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
Bedankt voor het veranderen van mijn gebruikersnaam, Nikki, maar u hebt een spelfout gemaakt. Mijn gebruikersnaam is nu"Evwouf". Zou u het misschien nog een keer willen veranderen naar "Evwoef"? Hartelijk dank!
ik wil het graag veranderd hebben in Maii als dat kan 🙂

Reageer