Gebruikersnaam aanpassen
Hoi
Zoals jullie zien is de gebruikersnaam inmiddels weer veranderd in Zelle. We vinden het belangrijk dat de gebruikers op het forum anoniem blijven. Dat is ook de reden dat we gebruikersnamen aanpassen als ze teveel lijken op hun mailadres. Soms veranderen we een gebruikersnaam vanwege deze regel en zijn jullie het daar als gebruikers niet helemaal mee eens. Daarom geven we jullie ook de kans om een bezwaar in te dienen. Goed dat jullie deze kans gebruiken en elkaar hierin ook in steunen. We bekijken deze bezwaren en de argumentatie vervolgens om te kunnen beslissen of de ingreep teruggedraaid moet worden of niet. Dit kost soms helaas wat tijd. Inmiddels hebben we dus een beslissing genomen en besloten om de naam weer terug te veranderen.
Veel plezier op het forum!
Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon
Raar. Moet ik dan ook over een andere naam gaan nadenken? 😄
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon
Hoi
ja, jij bent de volgende, denk ik hahaha
gedoe over een naam die je al meer dan een jaar hebt…...het moet niet gekker worden hier
what's next...dat elke reactie eerst gecheckt wordt 🙄
Oh ja
Gr. MickeyMouse
Zou mijn gebruikersnaam Pastel kunnen worden? of Pastel10 als de eerste optie al in gebruik is
Er zijn namelijk 2 mensen in mijn omgeving die mij als de naam die ik nu heb kennen en ik hou die naam liever tussen mij en de KT
Er is niemand die Pastel heet
Hoi,mijn gebruikersnaam schijnt meer dan een jaar na dato niet meer te mogen. Apart. Ik snap niet wat er uit te herleiden is maar oké. Mag ik 'm dan veranderen in Tartan13. ?
Groetjes J
PS
Hoi @Julian12 kuch
ik heb ook een keertje gehad dat ze dachten dat Lev de echte naam van mijn vriendje was en toen had iemand van de KT die uit voorzorg gewijzigd in L, maar ja, ik had het toen uitgelegd en ik kon daarna gewoon weer Lev gebruiken, omdat ze nu weten dat het niet zijn echte naam is….
Misschien was iemand 'bang’ dat jij je eigen naam gebruikte, maar ik ken je hier al bijna anderhalf jaar als Julian12…..dus misschien mag je die naam wel terug hebben.
Nou ja, als jij zelf vanaf nu liever Tartan13 genoemd wil worden ga ik daar ook wel aan wennen, denk ik, maar houd je wel dezelfde pf?
PS wees voorbereid en verzin alvast een nieuwe naam voor als je strakjes 14 bent, ik bdl better be prepared, you never know 😂
Gr. MickeyMouse en voor de duidelijkheid, das niet mijn echte naam 😉
beste helden van de kindertelefoon,
ik zou graag mijn gebruikersnaam willen aanpassen, ja duhhh daar om zet ik het hier, maar ik wou het toch even zeggen😂
het zou fijn zijn al mijn nieuwe naam word: ´floris123´ en als die al bezet is mag er wel een 4 achter en daarna een 5 enz.
want ik denk dat mijn naam op dit forum is uitgelekt en ik maak me zorgen over mijn annonimieteit of hoe je dat ook schrijft😅
alvast bedankt
Ik vind het wel weer een matige actie dat ze dan jouw gebruikersnaam zomaar veranderen blijkbaar. Wat is er mis met Zelle?
Helemaal mee eens kan
Ja hoor een check als ik iemand probeer te helpen
Ik wil mn naam graag aanpassen naar DaVinci omdat de dichtende puber zo’n mond vol is en er zoveel meer leuke dichters op dit platform zitten
Hi,
Ik zou graag mijn naam willen veranderen naar DatMens als die nog niet in gebruik is.
Alvast bedankt!
Ik wil veranderen naar Boaz12__ als dat kan. Ik vind het er leuker uitzien en dan is het een beetje origineel.
Helaas is die gebruikersnaam niet toegestaan omdat deze in strijd is met forumregel 19
19. Gebruik geen choquerende of beledigende gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening.
Het wordt neger, nigga en alle vervoegingen die op hetzelfde neerkomen kunnen beledigend zijn voor andere gebruikers van ons forum, dus denk nog eens goed na over een andere gebruikersnaam die wel binnen onze richtlijnen past.
Groetjes,
Fem
De Kindertelefoon
Mag ik mijn gebruikersnaam terug naar Zelle ???
Ik heb een mail gestuurd
Ja, dat z’n naam nu opeens niet zou kunnen vind ik ook raar. Daarom ben ik ook wel benieuwd eigenlijk hoe het dan met mijn naam zit.
Ja, dat z’n naam nu opeens niet zou kunnen vind ik ook raar. Daarom ben ik ook wel benieuwd eigenlijk hoe het dan met mijn naam zit.
Hoi
Groetjes liefs Tartan X
Als je een beetje tussen de namen van alle mensjes gaat kijken, dan zitten er echt heel veel normale voornamen tussen? Moeten deze dan allemaal een andere naam gaan verzinnen, als ik KT zou zijn dan zou ik me eerder richten op account zoals oa
Hoi, je gebruikersnaam is gewijzigd naar joshiwashere.
Groetjes Femke van de Kindertelefoon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.