Gebruikersnaam aanpassen
Hai
Groetjes, Britta van de Kindertelefoon
Ik wil graag mijn gebruikwrs naam aanpassen, hij lijkt namelijk erg veel op me eigen naam en me vroenden noemen ne als bijnaam wat me gebruikers naam us dus ben ik bang dat als ze er ook op zitten dat ze dan denken dat ik het ben.
Ik wil graag me gebruikersnaam veranderen in AnOnymEmEnt
heyy, kunnen jullie mijn naam veranderen naar: <3
en als dat niet kan, dan graag naar: Maccie
thxx
xx
De gebruikersnaam SylviaPlath is niet toegestaan, omdat dit een bestaand persoon is (hoewel niet meer in leven).
Zal ik er 2475SylviaP van maken? Of heb je dan liever een andere naam?
Groetjes,
Mariska
Hoi
Je naam is veranderd naar Alpha_Male zoals gevraagd.
Groetjes,
Cynthia | De Kindertelefoon
Ik wil mijn gebruikers naam aanpassen naar Alpha_Male
Hoi, ik wil mijn gebruikersnaam aanpassen omdat ik er te herkenbaar mee ben wanneer school weer begint
Ik wil hem aanpassen naar MusicLover als dat kan en als niet kan dan 2e optie MusicismyLIFE
Groetjes Archer
Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen in “Top G”
Jammer, geen Twitter-replica.
Noem mij dan maar '’XYZ'’, '’111'’, '’123'’, '’666'’, of '’Angels'’. In de volgorde proberen die ik heb opgenoemd. Dus als '’XYZ’' niet werkt, dan '’111'’. Als '’111'’ niet werkt, dan '’123'’.
Hoi ,
ik heb het geprobeerd, maar het blijkt dat gebruikersnamen minimaal uit 3 tekens moeten bestaan, De namen XXX, _X_ en X_X zijn al bezet.
Heb je nog een andere naam die je passend vindt? Dan probeer ik dat voor je uit.
Groetjes, Marieke
Hoi
zoals je ziet hebben we je naam aangepast zoals gevraagd!
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Hoi! Kan ik mijn gebruikersnaam veranderen naar: Captain_Ijsbeer
Als die naam niet beschikbaar is, verander het maar naar Captain_Ijsbeer1
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.