Sticky

Gebruikersnaam aanpassen

• Anonymous
  • 0 reacties
Wil je je gebruikersnaam aanpassen? Geef dat dan aan in dit topic! Geef aan wat je als nieuwe gebruikersnaam wil en waarom je wil dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt. Een moderator van De Kindertelefoon zal je verzoek dan beoordelen.

1103 reacties

Badge

Zou ik mijn naam kunnen veranderen naar BoterVentje want dat zou ik heel fijn vinden

ik zie mijn fout in en ik excuseer mij hiervoor 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

We hebben je gebruikersnaam aangepast naar BoterVentje.

Karin, De Kindertelefoon

Badge

Ik zou graag mijn naam willen laten veranderen naar annoniempje__jongen

Badge

Hai @annoniempje_jongen ,

Zoals je ziet heb ik jou gebruikersnaam veranderd. 

Groetjes,

Anne, de Kindertelefoon

Badge

ik zou graag mijn naam willen wijzigen in anoniemmeisje81

Reputatie 5
Badge +4

Hai, het is gebeurd! Nu heet je @anoniemmeisje81 

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

hoi ik wil graag mijn naam aanpassen naar: froggo.123

Hey @froggo.123 ,

Het is gelukt! Je gebruikersnaam is nu aangepast.

Groetjes, Evie (de Kindertelefoon)

Badge

Hoi ik wil graag mijn gebruikersnaam verander naar iets meer anoniems omdat ik met deze naam snel herkent kan worden omdat het een soort bijnaam is voor mij Groetjes

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniem435 ,

zoals je ziet hebben we je naam veranderd in iets anoniems. Goed dat je over je eigen anonimiteit nadenkt!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Hallo!

Ik zou mijn naam graag veranderen naar Ikke13, omdat ik bang ben dat mensen me misschien gaan herkennen met deze naam+posts.

Alvast bedankt!

@Ikke13  

Je naam is aangepast op jouw verzoek naar Ikke13

Groetjes,
Anne
De Kindertelefoon

Badge

Hoi ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen want het is een naam waar mensen mij mee zouden kunnen herkennen.

ik zou het graag willen veranderen in: JustABoy27

Hoi @JustABoy27 ,

Je naam is aangepast op jouw verzoek naar JustABoy27.

Veel plezier op het forum!

Groetjes,

Noa, De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge

Hoi kindertelefoon,

Ik  wilde graag een zelfverzonnen naam gebruiken maar omdat deze niet overeenkomt met mijn gebruikersnaam is die naam uit mijn berichten verwijderd...   Is het mogelijk om mijn gebruikersnaam te wijzigen naar: veel love van Raven

Reputatie 5
Badge +4

Hai ,

Tuurlijk is dat mogelijk! We passen hem aan.
Goede oplossing van je!

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

Hoi lieve Kindertelefoon, mag mijn 'naam' veranderen van deze in Askygirl ?  Ik bedacht me dat mijn huidige naam ook (hoewel ik het niet bedoeld heb) een rare betekenis kan hebben 🤭 

Groetjes en dank u ! 

Reputatie 5
Badge +4

Hai @Askygirl,

Dat mag en we hebben je naam dus aangepast.

Veel plezier nog op ons forum.

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon

Badge

beste helden van de kindertelefoon,

ik zou graag mijn gebruikersnaam willen aanpassen, ja duhhh daar om zet ik het hier, maar ik wou het toch even zeggen😂

het zou fijn zijn al mijn nieuwe naam word: ´floris123´ en als die al bezet is mag er wel een 4 achter en daarna een 5 enz.

want ik denk dat mijn naam op dit forum is uitgelekt en ik maak me zorgen over mijn annonimieteit of hoe je dat ook schrijft😅

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @floris123 ,

zoals je waarschijnlijk al gezien had, is je gebruikersnaam aangepast. De moderator van dienst had je alleen nog geen antwoord gegeven in dit topic dus bij deze alsnog.

Nog veel plezier op het forum,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Badge

Hallo. Ik zou mijn naam graag willen veranderen naar Kian2007 ( nee het is niet mijn echte naam) ik wil die graag omdat ik het fijner vind om met die naam te worden aangesproken. Als Kian2007 niet kan. Zet er maar iets anders achter. 
dankje!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Kian07,

Jouw  gebruikersnaam is aangepast.

Groetjes, Mariska 

De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi,

Ik zou mijn gebruikers naam graag willen veranderen naar "Lampje" omdat mijn huidige gebruikers naam heel erg op mijn echte naam lijkt en ik ben mega bang dat ik mijn identiteit hierdoor snel kan worden herkent. 

Als alleen "Lampje" niet kan zou je het dan kunnen veranderen naar "Lamp.ie? 

Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Lamp.ie ,

Wat goed dat je nadenkt over jouw anonimiteit op dit forum.

We hebben jouw gebruikersnaam nu aangepast.

Veel plezier verder nog op ons forum. Groetjes,

Mariska 

Reputatie 4
Badge +1

Mag mijn naam veranderd worden naar Treinspotter? En als dat niet kan dan mogen er nummers achter. Alvast bedankt!

Reageer