Gebruikersnaam aanpassen
hey hey
als het kan zou ik graag mijn gebruikersnaam veranderen naar streepje05 (ik kom uit 2005 dus de 06 in mijn naam is nu wat misleidend naar mijn mening)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
alvast bedankt!
Hoi
Je hebt het waarschijnlijk al gemerkt,
maar je gebruikersnaam is aangepast!
Groetjes,
Yasmin, De Kindertelefoon
Hoi
je naam is aangepast zoals gevraagd.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
hey, kan mijn naam worden veranderd naar alleen “Cyris”? Alvast bedankt!
Hey! Kan mijn naam verandert worden naar Emma_Is_Nijdig ?
Als dat niet kan: Gwn_Emma
Als DAT niet kan: EMMAAAAAAA
Hoi
Je gebruikersnaam is aangepast!
Groetjes,
Yasmin, de Kindertelefoon
Hoi
Groetjes,
Yasmin, de Kindertelefoon
Yasmientje, jij verdient opslag. Thanks!
Ik wil om schaamte te voorkomen mijn gebruikersnaam veranderen in anoniem …000385
kunt u mijn naam veranderen naar that.horse.girl.1 ? want ik wil liever niet dat iedereen weet dat ik autitisch ben
Ik zou graag de naam staplebamium of gewoon staples hebben
dit wil ik omdat ik bang ben dat vrienden er achter komen wat voor topics ik plaats, en … jahh mijn naam zit er in
Hoi
Groetjes,
Renske (De Kindertelefoon)
Heyy,
ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen naar wolkje_xo
ik ben toch bang dat mensen mij gaan herkennen. En dat wil ik liever niet
alvast bedankt
hi ik wil mijn naam graag verranderen in chocosimp31 want mijn huidige lijkt te veel op mijn eigen naam en dit wil ik niet
Hoi,
We hebben je gebruikersnaam aangepast.
Nog veel plezier op het Forum,
Fem, De Kindertelefoon
Hey geen idee, kreeg een mail van de kindertelefoon dat ze me gebruikers naam hadden veranderd. het is een Nickname van me (me online naam) niet me echte naam, weet nu niet zeker of het verander is of niet. Maar het zal zoiets als anoniem moeten zeggen nu.
Ik zou ook graag mijn gebruikersnaam willen aanpassen, omdat deze te snel zou kunnen leiden tot een identificatie van mijzelf. Dit heb ik echter liever niet en ik zou mijn gebruikersnaam willen wijzigen naar: JongenInHet0.0.0.
Hoi
We hebben je gebruikersnaam aangepast.
Groetjes, Loes
De Kindertelefoon
Hoi
Die gebruikersnaam bestaat al. Heb je een andere voorkeur?
Groetjes, Finn
De Kindertelefoon
hii,
zou ik mijn gebruikersnaam kunnen veranderen naar userdjqlq? de username die ik nu heb gebruik ik ook op mijn social media met mensen uit mijn omgeving en ik wil graag anoniem blijven hierop
alvast bedankt xx
Hoi,
Wat goed dat je nadenkt over anonimiteit. Je gebruikersnaam is door ons nu aangepast.
Groetjes, Mariska
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.