Gebruikersnaam aanpassen
Hoi
Wat goed dat je nadenkt over jouw veiligheid en anonimiteit. We hebben jouw gebruikersnaam aangepast.
Groetje Finn,
De Kindertelefoon
Hoi
Dat is helaas een gebruikersnaam die wij niet toestaan. Een trol is een negatief woord wat als choquerend of beledigend kan worden ervaren. Zie forumregel 19: Gebruik geen choquerende of beledigende gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening.
Groetjes, Meike
De Kindertelefoon
Hoi
Dat is helaas een gebruikersnaam die wij niet toestaan. Een trol is een negatief woord wat als choquerend of beledigend kan worden ervaren. Zie forumregel 19: Gebruik geen choquerende of beledigende gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening.
Groetjes, Meike
De Kindertelefoon
Dat vind ik nou jammer. In mijn ogen is het woord "troll” niet zo erg. Jouw regels, mijn beperkingen. Ik respecteer jullie regels.
Is ForumJoker69420 wel toegestaan? Een joker is slechts een grappenmaker, mag dit dan wel?
Hoi
We hebben je gebruikersnaam aangepast.
Groetjes Finn,
De Kindertelefoon
Yo, ik wil graag m'n gebruikersnaam veranderen naar anoniem98890
Hoi
De KT heeft mijn gebruikersnaam veranderd, ik kreeg een mail dat ik hem nog aan mag passen (zolang het niet de oude is, natuurlijk)
Zouden jullie er Kamperfoelie6 van willen maken?
Ik wil graag gigg@nigg@ willen heten
Helaas is die gebruikersnaam niet toegestaan omdat deze in strijd is met forumregel 19
19. Gebruik geen choquerende of beledigende gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening.
Het wordt neger, nigga en alle vervoegingen die op hetzelfde neerkomen kunnen beledigend zijn voor andere gebruikers van ons forum, dus denk nog eens goed na over een andere gebruikersnaam die wel binnen onze richtlijnen past.
Groetjes,
Fem
De Kindertelefoon
Dan wil ik mijnnaamisniethier heten.
Hallo, sommige mensen kennen de gebruikersnaam die ik gebruik, dus ik wil graag een anonieme nieuwe gebruikersnaam!
nieuwe: Cyris Chloros
Alvast bedankt!
Groetjes,
Cyris
Zou iemand mijn naam kunnen veranderen naar Anoniem ofzo? ik heb een beetje schrik dat iemand mij gaat herkennen
Hoi,
We hebben je gebruikersnaam aangepast.
Nog veel plezier op het Forum,
Karin, De Kindertelefoon
Hoi
Je had me gemaild over mijn gebruikersnaam.
Kan je deze wijzigen naar Jesse_6567?Die laatste cijfers zijn gewoon random, dus hebben niks met mij te maken.
Hoi KinderTelefoon!
Ik had twee vragen, eerst natuurlijk mijn gebruikersnaam aanpassen. Ik merk dat deze niet zo annoniem is als ik dacht, zou ik het kunnen veranderen naar MrNice? Er zijn wat mensen die me als ( naam verwijderd) kennen en ik wil niet herkend worden, snapt u? Tweede vraag gaat over geposte topics en of je ze kan verwijderen/aanpassen. Merkte dat ik de topic aan het begin nog kon bewerken, maar na een dag kon dat al niet meer. Dit is omdat ik een topic heb gepost en na 2 dagen al 61 keer bekeken, maar geen reacties heb.
Hoi,
Je gebruikersnaam is aangepast naar MrNicee. Met dubbel ‘e’ dus, MrNice bestond al.
We kunnen helaas geposte topics niet zomaar verwijderen of aanpassen. In forumregel 18 staat: topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.
Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:
· Het topic in strijd is met de forumregels.
· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.
· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.
Je kan wel een verzoek in dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.
Groetjes, Meike van de Kindertelefoon.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.