Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Sticky

Gebruikersnaam aanpassen

Toon eerste bericht

449 reacties

Hoiii ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen, omdat sommige die naam al kennen van andere sites.
als t mogelijk is wil ik mijn gebruikersnaam veranderen aar DabbendeVis en als die al in gebruik is DabbendePinda
doe toch maar DabbendeGriek 😃
Hoi ,

Je gebruikersnaam is aangepast in DabbendeGriek!

Groetjes,

Luna van De Kindertelefoon
Kan mijn naam veranderd worden naar SyntaxError ivm anoniemiteit?
Badge +2
Hoi! Je naam is aangepast naar SyntaxError.
Groetjes Lida van de Kindertelefoon
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen naar DJ Dotwood
dat wil ik omdat ik mensen dan beter kan helpen als ze weten hoe ik echt heet maar wilde niet officeele naam want ze hoeven mijn echte naam niet te weten maar mijn dj naam mag wel
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen naar DJ Dotwood
dat wil ik omdat ik mensen dan beter kan helpen als ze weten hoe ik echt heet maar wilde niet officeele naam want ze hoeven mijn echte naam niet te weten maar mijn dj naam mag wel

Ik heb hem aangepast 🙂

Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
Thanks man
Hee,
Kan mijn naam worden aangepast naar ConsoleError?

- Jack
Badge +2
Hoi Jack,

je gebruikersnaam is .aangepast

groeten Claire
De KIndertelefoon
Bedankt!
Badge +1
Beste Moniek V,

Ik wil m'n account naam veranderen maar ik weet niet hoe dat moet of kan dat niet?

Met vriendelijke groeten!
Reputatie 1
Badge +3
Hoi,

ik heb je bericht even naar het juiste topic verplaatst. In dit topic kan je aangeven, wat voor andere naam je graag wil. Een van de moderators zal dan je naam voor je aanpassen.
Wat voor account naam wil je graag?

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Badge +2
Hoii, ik had een foutje gemaakt in mijn gebruikersnaam en kon hem niet meer veranderen! Ik zou graag mijn naam veranderen naar Annoniempje54......ik was toen de P vergeten!

Ik hoop dat het kan! Groetjes xx
Hoi Annoniem(p)je, Ik heb je naam veranderd.
Groetjes Suus
Kun je mijn naam veranderen (Destijds verandert door een van jullie omdat 'ie kennelijk teveel op mijn E-mail leek. verandert in dit. Zonder dat ze mij het vertelde...)

veranderen naar Thoootje a.u.b.
Reputatie 1
Badge +3
Hallo,

je naam is aangepast zoals gevraagd!
Overigens heb je op 23/11 een mail van ons gekregen waarin werd uitgelegd dat je profielnaam gewijzigd was, met uitgebreide uitleg. Je hebt zelfs nog gereageerd op deze mail. We veranderen nooit zomaar een naam, zonder het je te melden.

Groetjes,
Marieke / De Kindertelefoon
Hoi, ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen omdat ik deze niet zelf heb uitgekozen. Ik had eerst een andere maar dat waren alleen maar cijfers dus toen kreeg ik deze toegewezen. Ik zou graag mijn naam willen veranderen naar TeenPhantom als dat kan. Ik hoor het graag.
Beste TeenPhantom,

We hebben je naam veranderd! Nu kun je inloggen met je nieuwe naam.

Groetjes, Noor
mag ik misschien Paintballgamer heten?
Badge +2
Hoi Lexja,

We hebben je een bericht gestuurd per mail.

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
Kan mijn gebruikersnaam aangepast worden naar "justsomeone" en t maakt niet uit welk getal erachter komt als dat moet.
Betekend dit ook gelijk dat mijn oude gebruikersnaam helemaal van hier verweidert zal worden? of blijven me oude posts onder me oude naam?
Badge +2
Hoi justsomeone12,

Je gebruikersnaam is aangepast. Bij al je posts komt deze naam nu te staan.

Groeten,
Elena van De Kindertelefoon
Hoi

Zou ik misschien ergens prive kunnen praten met een van jullie over de topics die ik nu heb? Ik wil er namelijk wat stukken uithebben ivm herkenning.
Hoi justsomeone12,

Je gebruikersnaam is aangepast. Bij al je posts komt deze naam nu te staan.

Groeten,
Elena van De Kindertelefoon

En komt deze naam ook bij me oude posts te staan? Ik zie daar nu nog me oude naam... En dat is iets wat ik juist niet wil.

Reageer