Gebruikersnaam aanpassen
Hey,
Mag mijn gebruikersnaam aangepast worden naar Monkeyboy08 ?
Groetjes,
hoi, ik wil graag een andere naam!
kan iemand van de kindertelefoon mijn naam aanpassen naar “ awAk3 “?
alvast bedankt en groetjes van awAk3
Hoi
Jouw gebruikersnaam is door ons aangepast.
Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon
Ik zou graag een andere gebruikersnaam willen omdat iedereen die ik ken weet dat ik mijn username voor heel veel gebuik en dan dus weet dat ik het ben, maar dan zijn dingen niet privé meer. Zou mijn username Ikweetgeennaam123 kunnen zijn? Ik weet het het is een slechte naam maar ik vindt hem leuk.
Hoi
Ikweetgeennaam123 is al in gebruik dus ik heb er Ikweetgeennaam321 van gemaakt.
Groetjes,
Emma
Hoi, ik weet het, ik heb net mijn naam veranderd maar ik heb spijt. Kunnen jullie mijn naam terug veranderen naar Anoniemxv?
Hoi hoi, ik zou mijn nick graag aanpassen naar Tartan14
😊 kleine maar realistische wijziging 😉 hartelijk dank alvast!
Groetjes liefs Tartan X
Kan je mijn naam veranderen naar iets random maakt niks uit wat
Hai,
Je gebruikersnaam is nu LuckyLuke1. Hopelijk bevalt die naam je en anders weet je nu hoe je een andere kunt vragen.
Groeten,
Britta van de Kindertelefoon.
hoi
kan ik mijn gebruikersnaam veranderen naar iets random, maakt niet uit wat. zolang het maar wel cool is maar niet raar.
Hoi
je wil graag een gebruikersnaam die random is, en wel cool maar niet raar. Dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur 😄
Ik heb er dit van gemaakt, hopelijk vind je het passend. Als je toch liever een andere naam wil, vraag dan maar gerust!
Groetjes, Marieke
Heyy
Mijn gebruikersnaam is zojuist anoniem gemaakt. Ik wil hem graag veranderen naar "KaasstengelLover" zodat hij toch nog iets met mij te maken heeft!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.