Gebruikersnaam aanpassen
Hallo,
zou mijn gebruikersnaam naar just.a.random.person veranderd kunnen worden? Ik heb dit account al een tijd geleden aangemaakt met mijn echte naam en dat heb ik toch liever niet.
Hoi,
Ik wil graag mijn gebruikersnaam aanpassen want ik gebruik hem ook op ander sites.
Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen naar: SadLightbulb
Hoi
Wat goed dat je nadenkt over anonimiteit. Je gebruikersnaam is door ons nu aangepast.
Groetjes, Finn
Wil je je gebruikersnaam aanpassen? Geef dat dan aan in dit topic! Geef aan wat je als nieuwe gebruikersnaam wil en waarom je wil dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt. Een moderator van De Kindertelefoon zal je verzoek dan beoordelen.
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen in ‘gran polla’, het is een soort bijnaampje van mij wat mij.
Hoi
Je wil een gebruikersnaam kiezen die als choquerend of provocerend kan worden ervaren.
Dit staan we op het forum niet toe. Zie onze regels en adviezen hier.
Veel plezier op het forum!
Groetjes,
Yasmin de Kindertelefoon
Mijn gebruikers naam wil ik veranderen in anoniem omdat mijn naam lijkt op mijn 2de naam!
Hoi
de naam anoniem was al in gebruik, daarom hebben we er anoniem346 van gemaakt. Mocht je toch een andere naam willen dan kan je dat hieronder aanvragen.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
ik wil mijn gebruikersnaam graag aanpassen naar '’een.meisje.dat.van.duits.houdt'’ als het neit kan laat het dan maar zo staan
Het is gelukt!
Je gebruikersnaam is aangepast!
Veel plezier nog op het forum.
Groetjes, Roos (de Kindertelefoon)
Hoi,mijn gebruikersnaam schijnt meer dan een jaar na dato niet meer te mogen. Apart. Ik snap niet wat er uit te herleiden is maar oké. Mag ik 'm dan veranderen in Tartan13. ?
Groetjes J
PS
Hoi @Julian12 kuch
ik heb ook een keertje gehad dat ze dachten dat Lev de echte naam van mijn vriendje was en toen had iemand van de KT die uit voorzorg gewijzigd in L, maar ja, ik had het toen uitgelegd en ik kon daarna gewoon weer Lev gebruiken, omdat ze nu weten dat het niet zijn echte naam is….
Misschien was iemand 'bang’ dat jij je eigen naam gebruikte, maar ik ken je hier al bijna anderhalf jaar als Julian12…..dus misschien mag je die naam wel terug hebben.
Nou ja, als jij zelf vanaf nu liever Tartan13 genoemd wil worden ga ik daar ook wel aan wennen, denk ik, maar houd je wel dezelfde pf?
PS wees voorbereid en verzin alvast een nieuwe naam voor als je strakjes 14 bent, ik bdl better be prepared, you never know 😂
Gr. MickeyMouse en voor de duidelijkheid, das niet mijn echte naam 😉
Raar. Moet ik dan ook over een andere naam gaan nadenken? 😄
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon
Hoi
ja, jij bent de volgende, denk ik hahaha
gedoe over een naam die je al meer dan een jaar hebt…...het moet niet gekker worden hier
what's next...dat elke reactie eerst gecheckt wordt 🙄
Oh ja
Gr. MickeyMouse
Tja zou kunnen, ook al is de naam tim16 ondertussen wel een soort van iconisch geworden op de kindertelefoon.
Maar ja, jou keuze op het einde van de dag.
Ps: ik zou voor iets korts maar catchy gaan als je het toch gaat veranderen. Maar dat is wat ik zou doen. Misschien zou jij iets anders leuk vinden🤔
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.
Hoi,
Ik wil mijn gebruikersnaam graag veranderen in: Franzi
Mijn voormalige naam kennen al mijn vrienden en dat wil ik liever niet. Alvast bedankt!
Oh shit, dat realiseer me ook nu pas🤦♂️ Ik had ook mn reactie gisteren geplaatst. Ik had die dag misschien net 4 uur slaap gekregen😂
Ja ik had zoiezo beter moeten lezen, ook omdat ie in de check zat kan je hem dan ook niet eff snel nog een keer bekijken en dan bewerken.
Pas na 1 jaar past de kt opeens je gebruikersnaam aan bijv. :
Ja, dat z’n naam nu opeens niet zou kunnen vind ik ook raar. Daarom ben ik ook wel benieuwd eigenlijk hoe het dan met mijn naam zit.
Ja, dat z’n naam nu opeens niet zou kunnen vind ik ook raar. Daarom ben ik ook wel benieuwd eigenlijk hoe het dan met mijn naam zit.
Hoi
Groetjes liefs Tartan X
Als je een beetje tussen de namen van alle mensjes gaat kijken, dan zitten er echt heel veel normale voornamen tussen? Moeten deze dan allemaal een andere naam gaan verzinnen, als ik KT zou zijn dan zou ik me eerder richten op account zoals oa
Hoi
Je hebt gelijk. We hebben hun gebruikersnaam veranderd.
Groetjes,
Noa, De Kindertelefoon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.