Gebruikersnaam aanpassen
Hoi.
Dat is niet mogelijk, omdat het voor ons niet te controleren is, of het echt anoniem is. Zelfs wanneer het niet jouw eigen naam is, dan is een bestaande voor- en achternaam niet toegestaan. Als er iemand is met die naam, dan post je uit naam van iemand anders.
Je kunt de naam vervangen door een anonieme, neutrale naam.
Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon).
Nu is mijn gebruikersnaam HELEMAAL aangepast naar wat ik niet wil zonder toestemming…. Zou ik dan op z’n minst Saar V mogen heten ? En geen anoniem-s , als dat ook niet mag heet ik liever saar123
Hai,
We hebben hem zo goed mogelijk veranderd. De naam die jij gaf met een ï was niet mogelijk. Maar hopelijk is dit goed genoeg.
Groeten,
Britta van de Kindertelefoon
Hoiii, zou ik misschien mijn gebruikersnaam mogen aanpassen? Ik wil het graag veranderen naar: anoniemand2.0
Liefs,
anoniemand2.0
Dankjewel!!
Hoi, kan mijn naam veranderd worden naar Jongen13.2009 ofzo? vind mijn gebruikersnaam nu helemaal niet leuk
Gr
Ik wil graag mijn naar veranderen naar:
💜🐢Julie🐢💜
Hoi,
Er mogen helaas geen emoticons in een gebruikersnaam staan.
Groetjes,
Finn / De Kindertelefoon
Kan het dan gewoon naar Julie worden gewijzigd?
Als die al in gebruik is Julie09
Bedankt (:
heyy,
ik zou graag mijn gebruikersnaam veranderen aangezien ik nu bang ben dat ik wordt herkend.
Kunnen jullie er Anonymous34 van maken?
Hoi
We hebben je gebruikersnaam aangepast.
Groetjes,
Finn / De Kindertelefoon
hoii
ik wil graag mn username veranderen omdat ik er niet echt goed overna heb gedacht en ik deze naam op gebruik op andere platforms. duss misschien vinden mensen die ik irl ken dit account en dan lezen ze allemaal dingen over mij enzo.
kunt u hem misschien veranderen naar natto?
super bedankt :))
Hoi,
Wat goed dat je nadenkt over jouw veiligheid en anonimiteit. We hebben jouw gebruikersnaam aangepast.
Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)
Ik wil graag mijn gebruikersnaam aanpassen naar “eenautistischkindje” want de naam die ik nu heb vind ik een beetje saai
Hoi
We hebben je gebruikersnaam aangepast.
Groetjes Finn,
De Kindertelefoon
Hi, ik wil graag mijn gebruikersnaam wijzigen, omdat dit ongelooflijk veel lijkt op mijn echte naam en erg graag anoniem wil blijven
mijn nieuwe gebruikers naam mag zijn; RandomPotatoGirl
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.