Sticky

Gebruikersnaam aanpassen

Toon eerste bericht

1052 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou Laurens_ willen heten, want ik vergeet steeds mijn naam;) Ik vergeet steeds en ik ben bang dat een vriend mijn gebruikersnaam gezien heeft.

Reputatie 3
Badge +3

Beste ,

je gebruikersnaam is aangepast naar Laurens_

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Hi, 

Ik had als naam Anouk (achternaam) , maar ik zie nu alleen Anouk_? 

Mag de naam waarmee ik een account heb gemaakt weer terug...

Reputatie 1
Badge

Waarom halen jullie mijn 2de naam weg en veranderen dat in {achternaam} dit is mijn achternaam niet maar gewoon mijn beide voornamen...

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Anouk_ ,

Ook al zijn het niet je eigen voor- en achternaam, niet bij alle namen kunnen wij weten of het om het forumlid zelf gaat en daarom zijn voor- en achternamen nooit toegestaan. Dan hoeft daar nooit discussie over te komen.

Hetzelfde geldt voor de profielfoto: Wij kunnen niet altijd weten of het om een foto van een forumlid zelf gaat of om een ander persoon. In dit geval was het wel duidelijk uiteraard, maar ook hier geldt dat we om discussies te voorkomen nooit profielfoto’s laten staan waar een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is.

Groetjes,

Anne de Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Hey Anne_K,

Ik begrijp dat een voor en achternaam niet mag, Maar het gaat niet om mijn achternaam… Ik heb 2 voornamen en die had ik gebruikt en daar keuren jullie nu de 2de vanaf? 

Toedelsss

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Anouk_ ,

ja, dat kan niet volgens de uitleg die ik hierboven gegeven heb. Wij vinden het belangrijk dat je anoniem bent.

Reputatie 1
Badge

Hey Anne_K,

Okee ik wist niet dat je met een dubbele voornaam  niet echt anoniem meer zou zijn.

Wilt u het dan misschien veranderen in Anouk B want ik vind dat streepje wat nu achter mijn naam staat irritant 😅

Reputatie 3
Badge +2

Je naam is aangepast! :)

Reputatie 1
Badge

Thanx  voor het aanpassen  Anne_K,   😊

Badge

hoihoi,

zou mijn gebruikersnaam aangepast kunnen worden naar xanoniempjex?

De reden is dat mn gebruikersnaam nu teveel op mijn echte naam lijkt

Badge +1

Hoi! 

Je naam is aangepast in xxanoniempje_ :)

Badge

Hallo ik zou graag mijn naam aanpassen omdat ik wat anoniemer wil zijn zou ik mijn naam kunnen veranderen naar xlx of xljx?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi!

Je naam is aan gepast! :)

Badge

Hoi,

Kan een van jullie mijn naam aanpassen naar Pawnless?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pawnless ,

je naam is aangepast zoals gevraagd!

Groetjes, Marieke

Badge

Zou ik mijn gebruikersnaam kunnen veranderen naar: plxyboi99

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

je gebruikersnaam is aangepast.

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Hallo,

Mijn gebruikersnaam is door jullie veranderd omdat het schijnbaar te veel om mijn echte naam lijkt maar dar klopt niet 

Dus zouden jullie deze terug willen zetten? of veranderen naar FreezingJellyFish?

Alvast bedankt.

Reputatie 1
Badge +1

@FreezingJellyFish Hoi,

Je gebruikersnaam is aangepast. 

Groetjes,

Joram/De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Mijn gebruikersnaam was Abby maar dat is verandert in Abbey omdat iemand vond dat het te veel leek op mijn echte naam maar Abby is niet mijn echte naam. Ik heb een nieuw emailadres aangemaakt hiervoor zodat niemand erachter komt en Abby is mijn gebruikersnaam omdat ik het een leuke naam vind. Ik zou het fijn vinden als u het weer terug veranderd.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Abby S ,

waarschijnlijk heeft mijn collega jou al wel gemaild, maar het nog niet hier neergezet. Je gebruikersnaam was aangepast hoor :-)

Groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Badge

Hoi.

ik realiseer mij nu net dat mijn gebruikers naam hetzelfde is als op meerdere sociale platformen alleen wil ik liever anoniem blijven. Kan het veranderd worden naar ‘anoniem’ of iets in die richting?

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @AMAnoniem

Je gebruikersnaam is aangepast. 

Groetjes, Loes

De Kindertelefoon

Badge

Wil je je gebruikersnaam aanpassen? Geef dat dan aan in dit topic! Geef aan wat je als nieuwe gebruikersnaam wil en waarom je wil dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt. Een moderator van De Kindertelefoon zal je verzoek dan beoordelen.

Ik zou graag geen Saar123 willen heten , ik heette eerst anders, alleen dit is niet mijn echte nam dus kan ik niet herkend worden … 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Reageer