Gebruikersnaam aanpassen
Hallo!
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen naar kmupppl want met deze gebruikersnaam zouden me vrienden me kunnen herkennen als ze ook op dit platform zitten.
Alvast bedankt!
Kan mijn gebruikersnaam pls worden aangepast naar ANONIEM123HOI123
De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.
Je gebruikersnaam is aangepast!
Groetjes,
Renske (De Kindertelefoon)
Hoii, ik wil graag mijn gebruikersnaam wijzigen omdat het teveel lijkt op mijn echte naam en ik graag meer anoniem wil blijven.
ik wil hem naar pieter-jan als dat mag
Hooi kindertelefoon! :)
ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen omdat ik denk dat ik misschien trans ben (ftm) en ik voel me echt niet comfortabel met deze naam want hierdoor denkt iedereen dat ik een meisje ben snapje- Zouden jullie het kunnen veranderen naar
anoniemeslang → kheb scoliose dus is n klein grapje haha
alvast bedankt!
hii, ik wil mijn gebruikersnaam graag veranderen naar nosurprises, omdat mijn gebruikersnaam nu snel herkend wordt door vrienden
Groetjes,
Bente van De Kindertelefoon
Je gebruikersnaam is gewijzigd. Veel plezier op het forum.
Groetjes,
Bente van De Kindertelefoon
Hey, mag mijn naam veranderd worden naar xShqdow ? Ik vind mijn naam van nu stom gekozen en andere mensen weten dat ik zo zou kunnen heten.
Hallo xShqdow,
Je gebruikersnaam is gewijzigd. Veel plezier op het forum.
Groetjes, Loes,
De Kindertelefoon
Graag mijn naam veranderen naar De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens. omdat de naam die ik nu lijk te erg lijkt op een andere profielnaam
Hoi
We konden je naam niet helemaal veranderen naar hoe je het wilde. Hopelijk is dit alsnog anders genoeg dan je andere profielnaam!
Groetjes, Renske (De Kindertelefoon)
Hoii, ik wil graag mn gebruikersnaam veranderen in: YukiFuyu
Want ik gebruik nu mn echte naam en ik wil die niet meer gebruiken
Hoi, ik zou graag een andere gebruikers naam willen omdat de mijne erg veel op mijn naam lijkt. Ik zou liever
- girlwithavoice
Willen heten, want ik heb een stem die gehoord mag worden en ik help ook graag andere mensen.
Hoi
Je gebruikersnaam is gewijzigd, veel plezier op het forum!
Groetjes,
Anne (De Kindertelefoon)
Hoi
Je gebruikersnaam is gewijzigd, veel plezier op het forum!
Groetjes,
Anne (De Kindertelefoon)
Hallo,
ik zou graag mijn gebruikersnaam aanpassen naar Socrates, omdat Socrates mijn ‘idool’ is. Ook is dat een betere roepnaam dan ‘vertelt zijn naam niet’
groet, toekomstige @socrates?
Mag mijn naam terug naar ( naam verwijderd wegens anonimiteit )
Het is niet mijn naam, maar de naam van een karakter.
Daar hoort ook een profielfoto bij, maar die werd ook weg gehaald 😞.
Hoi
klopt, ik heb je daar ook een mail over gestuurd met uitleg.
Ook al zijn het niet je eigen voor- en achternaam, niet bij alle namen kunnen wij weten of het om het forumlid zelf gaat en daarom zijn voor- en achternamen nooit toegestaan. Dan hoeft daar nooit discussie over te komen.
Hetzelfde geldt voor de profielfoto: Wij kunnen niet altijd weten of het om een foto van een forumlid zelf gaat of om een ander persoon. In dit geval was het wel duidelijk uiteraard, maar ook hier geldt dat we om discussies te voorkomen nooit profielfoto’s laten staan waar een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is.
Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Marieke / De Kindertelefoon
Dus ik kan niet mijn gebruikersnaam en profielfoto terugkrijgen?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.