Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Sticky

Gebruikersnaam aanpassen

Toon eerste bericht

493 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hallo Sinan038,

we vinden het erg belangrijk dat alle gebruikers van het forum anoniem zijn. Het is dan ook niet de bedoeling dat je dezelfde gebruikersnaam kiest als op andere fora of social media e.d. 

Zie ook forumregel 6: ‘Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.’

We hebben daarom de naam even weggehaald uit jouw verzoekje. Als je graag een andere gebruikersnaam wil, dan kan je dat hieronder laten weten.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

Hallo zouden jullie mijn naam willen veranderen want iemand is achter mijn naam gekomen en ik ben bang dat hij het gaat doorvertellen

Ik zou mijn naam graag willen veranderen in:

prinses in nood

​​​​​​Alvast bedankt

Reputatie 1
Badge +3

Hoi prinses in nood,

we hebben jouw naam aangepast.

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt 😘

Badge

hoi ik wil mijn gebruikersnaam veranderen. ik zou het willen veranderen in lunalovegood9 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi lunalovegood9,

Je gebruikersnaam is aangepast.

Groetjes,

Renske
De Kindertelefoon 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen. Dit omdat mijn vorige niet mocht dus hij is veranderd in deze, en ik liever een andere wil.

Als het kan zou ik hem graag in "Just Myself" of "Tss Life" willen veranderen (zonder de aanhalingstekens natuurlijk).

Groetjes♡

Badge +2

Hoi ,

we hebben je gebruikersnaam aangepast.

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt💖

Reputatie 3

Zouden jullie mijn naam kunnen veranderen in Lexy?

Bedankt

Badge

Hoi Lexy, 

Ik heb je gebruikersnaam aangepast. 

Groetjes, 

Bente

De Kindertelefoon 

Reputatie 5
Badge +13

@benteL,

volgens mij is het niet gelukt die aanpassing hierboven. Ik zie nog steeds de oude naam staan.

Je kunt dat zelf ook controleren door even de pagina te refreshen, nadat je de aanpassing hebt gedaan. Dan moet die nieuwe naam bij de reactie, waar in gevraagd werd om de gebruikersnaam aan te passen, staan.

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge +3

Hoi Lexy,

Hoi M en Ms,

Er lijkt een technische fout te zijn bij het wijzigen van een gebruikersnaam. We zijn hier mee bezig, en we voeren de wijziging zo gauw mogelijk door.

Groetjes, Mariska

Reputatie 5
Badge +13

@Mariska H,

bedankt voor de update.

Groetjes,

M&M’s

Badge

Wil je je gebruikersnaam aanpassen? Geef dat dan aan in dit topic! Geef aan wat je als nieuwe gebruikersnaam wil en waarom je wil dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt. Een moderator van De Kindertelefoon zal je verzoek dan beoordelen.

Ik zou mijn gebruikersnaam graag in Shrek willen aanpassen 

Bedankt

Reputatie 1
Badge +2

Hoi gebruiker,

Je gebruikersnaam is aangepast naar Shrek1 (Shrek was al in gebruik). 
De wijziging is nog niet te zien, maar we zijn hier mee bezig (technische fout). 

Groetjes, Renske

Badge

Hallo ik wil graag mijn gebruikers naam veranderen naar luca200510.

Kan dat?

Badge +2

Hoi,

Je gebruikersnaam is veranderd in luca200510 en je kunt hier nu mee inloggen.

Het kan even duren voordat je nieuwe naam zichtbaar is.

Groetjes,

Emma D. 
De Kindertelefoon

Reageer