Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Sticky

Gebruikersnaam aanpassen

Toon eerste bericht

413 reacties

Hallo

graag naar Rick2000
Badge +2
Hoi,

Je naam is aangepast.

Groeten,
Floor
De Kindertelefoon
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen omdat ik vaak word aangezien als een terrorist of een jihadist ik wil het veranderen in turksejongen_nederland
Hoi,

Je gebruikersnaam is aangepast naar turksejongen_nederland.

Groeten,
Noah
De Kindertelefoon
heyy
kunnen jullie graag mn naam naar skrillex veranderen?
alvast bedankt 😮
1heey,

wilt u me gebruiksnaam veranderen?

nieuwe naam: Theultimategamer

als die naam niet kan dan: Theultimategamer2001
als dat ook niet kan Eenpersoon
als dan ook niet kan dan maar Eenpersoon2001

reden: ik ben bang dat iemand die ik ken(miss wel me klasgenoten of me ouders) weet dat ik hierop zit en dat heb ik liever niet
Badge +2
Je gebruikersnaam is veranderd in Theultimategamer. Je kunt hiermee bij je volgende bezoek aan het forum inloggen.

Groeten,
Claire
De Kindertelefoon
Ik wil graag mijn naam veranderen in Liloxo
Ik wil graag mij naam veranderen naar keepfighting
Sorry ik zou het graag als KeepFighting willen hebben
Je gebruikersnaam is aangepast naar KeepFighting.
Veel plezier nog op het forum!

Groeten,
Noah
De Kindertelefoon
hey ik zou ook graag mijn naam willen veranderen want deze bedacht ik toen ik mijn account aanmaakte ff snel om een topic te kunnen plaatsen maar nu ik deze site toch meer gebruik zou ik mijn naam willen veranderen naar: njinguy
ik weet dat het een beetje falend klinkt  maar ik wil mijn naam weer veranderen naar:hipstabram
Hoi Hipstabram,

Geeft niets, je naam is veranderd!

Groetjes,
Amber
De Kindertelefoon
hey, ik zou graag mijn naam willen veranderen naar; DemiLovato.queenz kunnen veranderen? 
alvast bedankt! xx
Ik heb je gebruikersnaam veranderd is DemiLovato.queenz. Je kunt hiermee bij je volgende bezoek aan het forum inloggen.

Groetjes,
Mariechella
De Kindertelefoon
Kan mijn naam veranderd worden in: GetPowerd
Je gebruikersnaam is aangepast naar GetPowerd. Bij je volgende bezoek aan het forum kun je hiermee inloggen.

Groetjes,
Anne T, De Kindertelefoon
Zou mijn naam misschien veranderd en worden in WannaBeLoved? Omdat mijn gebruikersnaam die ik nu heb mijn eigen naam is en il graag wat meer anoniem zou willen blijven
Hee,

die gebruikersnaam bestond al, maar nu heb je .WannaBeLoved. dus met puntjes, hoop dat dat oke is?

groetjes,
De Kindertelefoon
Dat is ook prima, dank u wel 🙂
ik wil leukmeiske heten als dat kan
nee, ik wil toch seksfan heten
nee toch leukmeiske
Hoi

Ik vraag me af hoe je je profielfoto kan wijzigen bij mij staat er alleen; selecteer een foto uit je hardeschijf...
Maar ik zit op mijn iPad

xx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen