Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Sticky

Gebruikersnaam aanpassen

Toon eerste bericht

384 reacties

Badge +2
Hallo,

we hebben je naam veranderd in Dini.

groeten Claire
De Kindertelefoon
hey
ik ben bang dat iemand er achter gekomen is dat dit account van mij is, zou mijn naam daarom veranderd kunnen worden naar ghost329
Badge +2
Ik heb je gebruikersnaam aangepast naar ghost329.

Groetjes,
Pauline (de Kindertelefoon)
Hoii,

Mag mijn naam ook veranderd worden? Vind mezelf té herkenbaar met deze naam.
Wil hem graag veranderen naar Red Riding Hood.

Groetjes.
Yes! Dankjewel!
Badge +1
Ik heb je gebruikersnaam aangepast naar Red Riding Hood

Groetjes,

De Kindertelefoon
Hi, kan mijn gebruikersnaam kunnen worden aangepast naar “Sweamme”
Je gebruikersnaam is aangepast naar "Sweamme"

Groetjes, De Kindertelefoon
Ik zou de naam perenbomen willen hebben
(perenbomem was een typfout)
Badge +2
Je gebruikersnaam is succesvol gewijzigd.

Groet Roy,
De Kindertelefoon
Hallo, kan mijn gebruikersnaam gewijzigd worden in "Raptor38638"
Kan mijn gebruikersnaam veranderd worden in: xanoniemx (met eventueel getallen als hij al bezet is, maakt niet uit welke getallen) -> gebruikersnaam veranderen in verband met privacy
Hallo,

jullie gebruikersnamen zijn gewijzigd zoals gevraagd.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
hey.
kan ik mijn naam veranderen naar: D.fire
alvast bedankt!
Badge +2
Hoi,

We hebben je naam veranderd in D.fire. Hiermee kan je vanaf nu inloggen.

Groeten de Kindertelefoon
Badge +12
Hoi,

Ik wil mijn gebruikersnaam

niet veranderen!!

Alleen ik heb een algemene vraag en ik vind het zonde om voor kleine vraagjes topics aan te maken dus hergebruik ik ff. 😳
Oke hierbij dus mijn vraag:
Als iemand lange tijd niet op zijn account zit ( ik heb het dan wel over minimaal een jaar ) of zoiets en diegene heeft een naam ingebruik is het dan mogelijk om diegene z'n account naam toch te kunnen gebruiken omdat diegene z'n naam toch niet gebruikt?

Ben gewoon benieuwd.
Ik moet nu gaan aangezien ik in een internet cafe zit en iemand me aan het roepen is.
Niet dit topic bij mijn topics zetten!'

groetjes van Maii 😳
Reputatie 3
Badge +17
Hi,

Ik denk niet dat dat moet kunnen. Als jij 18 bent en je kan je account niet meer gebruiken, dan is het toch niet tof als iemand anders er met jouw naam vandoor gaat?

Ik snap wel het idee erachter, want iedereen wilt natuurlijk zo'n geniale naam als Pin gebruiken, maar dat kan niet meer, want hij is nu voor eeuwig in gebruik door mij :8 😛

Daarbij, zit ik nu te denken, is de naam natuurlijk wel in gebruik al is de gebruiker niet actief. Al mijn reacties en topics zijn ondertekend met mijn naam en anderen verwijzen naar mijn reacties met mijn gebruikersnaam. Dus ik denk dat dat veranderen ook niet haalbaae is.

Gr. Pin
Badge +2
Hoi Maii,

Het is niet mogelijk om de naam te gebruiken van iemand die al langer niet actief is op het forum. Een naam kan je pas gebruiken als die persoon zijn account heeft verwijderd op het forum.

Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord.

Groetjes,
Reputatie 3
Badge +17
@Pauline_D
Wat gebeurt er dan met de naam van het account van degene die 'm heeft verwijderd als iemand anders die naam neemt?
Reputatie 1
Badge +3
ik zou mijn gebruikersnaam graag willen veranderen naar ItzzJustme
Badge +2
@Pin, wat een goede vraag. Ik weet het antwoord niet zeker, dus ga je vraag voorleggen.

Het bericht hierboven: je gebruikersnaam is veranderd in ItzzJustme

Groetjes,
Reputatie 3
Badge +17
@Pauline_D
Oké, ik ben benieuwd!
Badge +4
Pin schreef:

@Pauline_D
Wat gebeurt er dan met de naam van het account van degene die 'm heeft verwijderd als iemand anders die naam neemt?

Hoi Pin, als we een gebruiker verwijderen wordt zijn naam veranderd in Anoniemdatumtijd, zijn oude gebruikersnaam is dus niet meer zichtbaar en niet meer in gebruik.
Een nieuwe gebruiker zou zich dus onder die naam aan kunnen melden. Alle geplaatste topics en berichten van de oorspronkelijke gebruiker staan online onder de geanonimiseerde naam.

Groetjes Suzanne
(De Kindertelefoon)
Reputatie 3
Badge +17
@Suzanne_
Huh maar als je door het account-verwijder-topic scrolt zie je gewoon de gebruikersnaam staan die ze hadden...
Badge +4
Hoi Pin,

Dat heb je goed gezien, anonimiseren op deze manier doen we sinds 3,5 maand ongeveer.
Oudere accounts zijn wel verwijderd als profiel maar die gebruikersnaam is blijven staan.

Groetjes Suzanne

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen