Sticky

Forumregels



Toon eerste bericht

308 reacties

Hoi! Ik heb (volgens mij) 2 waarschuwingen gekregen (wel lichte) alleen daar had ik eigenlijk niet zo door dat dat een overtreden was. Kan mijn account nu elk moment verwijderd worden als ik een derde krijg? Groetjes Tai🍀

ps: ik hoop echt dat mijn acc er op blijft want ik heb er echt oprecht heel veel aan. Doei!

Reputatie 7
Badge +17

Even een vraagje over deze zin:

Het is niet toegestaan voor een gebande gebruiker om een nieuw account aan te maken of om via een andere gebruiker te reageren op het forum. Wanneer een gebande gebruiker dit toch doet, wordt het nieuwe account ook geblokkeerd en/of de geplaatste topics en reacties verwijderd.

Een tijd geleden (ja het is een tijd terug maar het schoot me nu weer te binnen) plaatste een gebande persoon dit topic

Daarin zegt een mod:

Wat vervelend dat je onze berichten hierover niet ontvangt. Op het forum kunnen wij als moderators je niet verder hierbij helpen. Je kunt, voor zover ik het zie, twee dingen doen:

  1. Je houdt dit account en je gaat verder op het forum onder deze gebruikersnaam

Dat is toch niet volgens de regels? Die gebruiker heeft daarna ook nog berichten geplaatst terwijl z’n account eigenlijk verwijderd had moeten worden toch?

Mag een tweede account nou wel of niet?

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon even de logica van regel 1, je moet tussen de 12 en 18 jaar zijn. Maar de mensen van de kindertelefoon zijn denk ik allemaal 18+. Ik weet dat zij wel mogen enzo maar toch die logica.

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Heilige Blobvis,



Wat Menspersoon zegt klopt.



Groetjes,



Hester van de Kindertelefoon
Kunnen mijn reaties worden verwijderd? Ik heb niet meer graag dat ze zichtbaar zijn. Het stond wel op mijn verwijderde account.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Erica125,



Wat Menspersoon hierboven ook al benoemde is dat wij geen reacties verwijderen behalve als ze in strijd zijn met een forumregel of de anonimiteit in gevaar komt (forumregel 18)



Groetjes,



Emma_

De Kindertelefoon
Ik kom in gevaar met mijn anonimiteit. Als anderen dit lezen die ik ken weten ze dat ik het ben. Kunt u het verwijderen?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Erica125,



Wat vervelend dat is inderdaad een goeie reden om jouw reacties te verwijderen. Helaas kunnen wij niet meer zien welke berichten van jouw waren omdat je account is verwijderd. De verschillende berichten zijn namelijk niet meer aan 1 persoon te linken. Zou je anders linkjes naar de reacties kunnen sturen?



Groetjes,



Emma_

De Kindertelefoon
Reputatie 7
Badge +19

Alright! Kan iemand op mijn mail reageren?

 

joeeee

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Erica125,



We hebben het berichtje verwijderd en ook de berichten hier waar je het berichtje noemt. Denk je er om wat je schrijft, zodat je anonimiteit niet weer in gevaar komt? Veel plezier op het forum nog!



Groetjes,



Hester van de Kindertelefoon

Ik vraag me af, gezien het niet heel duidelijk in de forumregels staat. Is het toegestaan om het n-woord met de a te gebruiken? Gezien het vaak wordt gebruikt tussen (zwarte) vrienden, zonder discriminerende bedoeling. Niet dat ik het zelf wil gebruiken (ik vind het zelf een beetje weird), maar ik ben gewoon benieuwd naar wat de moderatiehandboeken hierover zeggen. 

Reputatie 7
Badge +15

Ik weet het niet , @Kawai tenshi , maar al jij denkt dat het discriminerend (kan ) worden evaren… dan , schrijf je het beter niet op , kijk maar kijk maar bij forum rehel 3;  

Bedreiging, discriminatie en seksuele intimidatie zijn absoluut verboden.

Bedreig of beledig geen forumleden, discrimineer niet en maak geen seksueel getinte opmerkingen.

 

dus….. dit is het antwoord, evt wil 1 van de moderators ook nog even antwoorden…

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +9

waarom moet je anoniem zijn waarom kan je niet gewoon zeggen wie je bent want de kans is volgens mij klein dat iemand het zit die je kent

Ben ik op mijn 18 mijn account kwijt?









groetjes annoniempo
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @KT , mijn topic wordt niet geplaatst.. hoe lan dit gebeuren?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Badge +1
Hallo Annoniempo,



Nee je raakt je account niet kwijt als je 18 jaar bent. Wel wordt je account op je 19e jaar verwijderd.

Nog veel plezier op het forum!



Groetjes,



Marleen
Beste Marleen M .waarom word mijn account verwijderd ?
Reputatie 2
Badge +1

Kan ik jullie bellen over seksueel tips 

Badge +1
Beste annoniempo,



Je account wordt nu niet verwijderd, als je 19 bent wel omdat je dan de leeftijdgrens van het forum hebt gepasseerd.

Heb ik je hiermee antwoord gegeven op je vraag?



Veel plezier op het forum.



Groetjes Sanne,

De Kindertelefoon
Beste Sanne_R



kan er ook een uitzondering worden gemaakt?
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Annoniempo,



Je account kan altijd verwijderd worden, alleen je berichten op het forum blijven nog wel staan. Zou je graag je account verwijderd willen hebben?





Groetjes,



Emma_
Beste Emma_



ik heb het over mijn account te behouden na mijn 19e
Reputatie 3
Badge +2
Beste annoniempo,



Helaas kan er geen uitzondering gemaakt worden, als wij opmerken dat iemand 19 jaar is geworden, verwijderen we dit account.



Groet, Willemijn
Reputatie 7
Badge +15

Hoi kindertelefoon, 

 

ik heb 2 vraagjes, 

allereerst; heb ik een tijd geleden dus een waarschuwing gehad, omdat ik “aan het chatten was” wat (naar mijn mening) niet klopt, omdat ik (alleen maar) reageerde op de antwoorden….. Zou ik mogen weten, of waarschuwingen na een bepaalde tijd “vervallen” oftewel; dat als je waarschuwing bijvoorbeeld 1 jaar oud is, hij niet meer meetelt met de 3 waarschuwingen die je kan krijgen, die leiden tot een verbanning?! 
 

en als 2e, kan ik mijn mail niet meer in , heel handig natuurlijk, maar dat betekent ook dat als er een mail van jullie komt (bijv. Een waarschuwing, ) dat ik dan niet door heb dat ikdus op de 2 (of 3) waarschuwingen zit……. Kunnen jullie dit op een andere manier laten weten?! 


lieve groetjes , 

Mij_Niet_Gezien, 

 

ps, complimenten voor alle vrijwilligers van de KT, knap werk doen jullie …!

 

pss. Ik hoop dat het duidelijkis uitgeledgd

 

Hi KT,

even een vraag hier op door, ik heb in het begin dan mijn geboortedatum verkeerd gedaan aangezien ik dus nogal bang was met anoniemitijd, nu vraag ik me dus af, als ik het verander word dat dan de geboortedatum waar jullie naar kijken aangezien mensen van 18 en het account willen houden dan alleen die datum aan hoeven te passen en ze hebben er 2 jaar bijv bij...

Reageer